دورتموند در حال برنامه ریزی برای عقد قرارداد جدید جود بلینگهام است

اگر قرار بود او قرارداد جدیدی امضا کند، آنها می‌توانند در خروج احتمالی مارکو رویس یا کاهش دستمزد او نقش داشته باشند تا به او کمک مالی کنند. اما همه در دورتموند می‌دانند و با توجه به آنچه من شنیدم، با دو سال باقی‌مانده از قرارداد فعلی او، آماده خروج از مذاکرات هستند.

هنوز پیشنهادی برای باشگاه وجود ندارد. رئال مادرید به طور مکرر درب بلینگهام را می زند و همه در اروپا می دانند که مارس زمان ایده آلی برای ابراز احساساتشان است. رئال مادرید آماده است، اما دورتموند باید یک حرکت واضح برای حفظ بازیکن به خاطر هواداران انجام دهد.

“خانواده او به آینده فکر می کنند و آنها به خوبی می دانند که گام بعدی باید در تابستان باشد زیرا برای بلینگهام در بوندس لیگا نمی تواند خیلی بهتر باشد.”

هواداران لیورپول را می توان به خاطر هیجان خفیف در مورد انتقال احتمالی جود بلینگهام بخشید، اما آخرین گزارش ها در مورد این بازیکن می تواند زنگ خطر را به صدا درآورد، زیرا به نظر می رسد بوروسیا دورتموند برنامه های دیگری دارد.

بیشتر بخوانید: فالک به‌روزرسانی لیورپول را برای رایان گراونبرچ ارائه می‌کند زیرا هافبک 20 ساله همچنان به آنفیلد مرتبط است.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

این فقط می تواند لباس بوندسلیگا باشد که پیشنهادات را از سرتاسر جهان به آنها جلب می کند، به طوری که آنها می توانند مذاکرات را آغاز کنند و به توافق برسند تا مبلغ بالقوه ای که دریافت می کنند تأیید شود و دوباره در تیم خود سرمایه گذاری شود.

اگر قرارداد جدیدی به ستاره متولد بیرمنگام پیشنهاد شود، ممکن است در کوتاه مدت نگرانی وجود داشته باشد، اما به نظر واضح است که آینده بلندمدت او از سیگنال ایدونا پارک دور خواهد بود.

به نظر می رسد بسیار محتمل است که خودمان، رئال مادرید، منچسترسیتی و چلسی در این تابستان پیشنهاداتی ارائه کنیم و سپس این به بازیکن و باشگاهش بستگی دارد که در نهایت به کجا می رسد.

از این آخرین گزارش، به نظر می‌رسد که همه طرف‌های علاقه‌مند قبل از ارائه یک پیشنهاد اولیه، وقت خود را صرف می‌کنند، اما زمانی که این اتفاق بیفتد، احتمالاً یک حماسه تابستانی خواهد بود.

نوشتن برای گرفتار آفسایدکریستین فالک گزارش داد: دورتموند هنوز کمی امیدوار است که جود بلینگهام بتواند بماند – آنها می‌خواهند به او پیشنهاد جدیدی بدهند که در آن او با 15 میلیون یورو به پردرآمدترین باشگاه تبدیل شود. آنها در حال برنامه ریزی برای مذاکرات در ماه مارس هستند.

مادرش، دنیز، با او در دورتموند زندگی می کند و همه چیز را زیر نظر دارد. فکر نمی کنم او آینده را در دورتموند ببیند.

https://www.empireofthekop.com/2023/01/27/dortmund-planning-contract-bellingham/ منبع:

مطمئناً از دیدگاه ما خبر خوبی نیست، زیرا نمی‌خواهیم این بازیکن 19 ساله آینده خود را در آلمان گره بزند، یا تورم قیمتی که از توافق او برای یک قرارداد جدید با باشگاه حاصل می‌شود.