فدراسیون فوتبال / کمیته انضباطی به ساپینتو رای داد. برای گل محمدی کمیته اخلاق!

تصمیم کمیته انضباطی درباره سرمربی تیم استقلال با اعتراض باشگاه استقلال مواجه شد چرا که باشگاه استقلال بر این باور است که رسیدگی به تخلفات سرمربی در نشست خبری بر عهده باشگاه استقلال است. کمیته اخلاق نه کمیته انضباطی. دقیقا به همین دلیل است که یحیی گل محمدی به دلیل مصاحبه ای که در پایان جلسه با آلومینیوم اراک داشت به کمیته اخلاق احضار شد.

نکته جالب این است که یحیی گل محمدی در روز بازی با سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد و گویا کمیته اخلاق نمی دانست پرسپولیس در چه روزی بازی می کند.

برخورد دوگانه اتحادیه فوتبال انگلیس نیز در نوع خود جالب است و این رفتار نشان می دهد که تخلف ریکاردو ساپینتو باید توسط کمیته اخلاق رسیدگی می شد نه کمیته انضباطی. حال باید منتظر ماند و دید کمیته استیناف نسبت به اعتراض باشگاه استقلال به رای کمیته انضباطی چه تصمیمی می گیرد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک با تساوی به پایان رسید و سرمربی پرسپولیس به شدت به آفساید و صحنه ای که منجر به اخراج علیرضا بیرانوند شد اعتراض کرد، بنابراین آفساید و اخراج علیرضا بیرانوند درست بود اما داور ممکن است. باید مهدی ترابی را از روی نقطه پنالتی فراخواند.