رافا بنیتز به لیورپول می گوید که چگونه از رئال مادرید دفاع کند – “اگر این کار را انجام دهید، آنها گل خواهند زد” – لیورپول FC

او در پاسخ به سوالی درباره نظرش درباره نونز گفت: “شما بازی را تماشا می کنید و می گویید “دوهای عالی، نه یک تمام کننده عالی، نگران نباش”.

و علیرغم عملکرد بهتر تیم یورگن کلوپ، بنیتس متوجه یک چیز شد که فکر می‌کند می‌تواند برای دفاع لیورپول در برابر تیمی که آنها را در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا شکست داد، مشکل ایجاد کند.

اگر این کار را مقابل بنزما و وینیسیوس انجام دهید، آنها به شما گل خواهند زد.

بنیتز مطمئناً می‌توانست مقایسه‌ها را درک کند و توضیح داد که چگونه تورس در نهایت تحت هدایت او به یک پایان‌دهنده کلینیک تبدیل شد.

این بازیکن اسپانیایی همچنین چیزهای جالبی در مورد داروین نونز برای گفتن داشت و شباهت هایی را بین فرناندو تورس، مهاجم اروگوئه ای و سابق لیورپول در اولین فصل حضورش با قرمزها ترسیم کرد.

او یک حرکت دهنده باهوش بین خطوط است و سپس وینیسیوس یک تهدید است.

اگر 1-0 رئال مادرید باشد، اینها [Liverpool] بازیکنان آماده تر خواهند بود. سه هفته دیگر آنها بهتر خواهند شد. تناسب اندام بازی که الان ندارند، آن را خواهند داشت.

نیوکاسل آپون تاین، انگلستان - شنبه، 18 فوریه 2023: داروین نونیز، بازیکن لیورپول، پس از به ثمر رساندن گل افتتاحیه در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین نیوکاسل یونایتد اف سی و لیورپول اف سی در سنت جیمز پارک، جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 4 ژوئیه 2007: فرناندو تورس، خرید جدید لیورپول به همراه سرمربی رافائل بنیتز تحت عنوان معروف این علامت آنفیلد است که پس از انتقال 26 میلیون پوندی او از اتلتیکو مادرد، یک رکورد انتقال باشگاه است.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

او گفت: «بازی دوم کلید خواهد بود.

بنیتس وقتی از او پرسیده شد که فکر می‌کند چه کسی در دو بازی برتر خواهد بود، گفت که احساس نمی‌کند تا بازی دوم در برنابئو چیزی قطعی شود.

لیورپول مجبور شد از آلیسون برای چند سیو مهم مقابل نیوکاسل تشکر کند، اما بنیتس معتقد است که کریم بنزما و وینیسیوس جونیور در صورت دفاع مشابه در روز سه شنبه می توانند خط دفاعی قرمزها را مجازات کنند.

پاریس، فرانسه - شنبه، 28 مه 2022: محمد صلاح از لیورپول در جریان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول اف سی و رئال مادرید CF در ورزشگاه دو فرانس.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

“چرا؟ زیرا تصور کنید بازی اول با نتیجه 1-0 لیورپول به پایان برسد. با این حال، برنابئو می تواند تفاوت را ایجاد کند.

بنیتز سرمربی سابق قرمزها پس از تماشای شکست 2-0 نیوکاسل، یکی دیگر از تیم های سابقش، توسط قرمزها در سنت جیمز پارک صحبت می کرد.

او باید کمی بیشتر در داخل و پوشش باشد، زیرا اگر نه، شما یک در مقابل یکی بازی می کنید.

فیرمینو فیت، جوتا فیت، ون دایک فیت خواهید داشت و بعد داروین و دیگران را خواهید داشت. فکر می کنم آنها بتوانند گلزنی کنند.

بنیتز در حالی که به بررسی شکل دفاعی لیورپول مقابل نیوکاسل می پردازد، توضیح داد: «الکساندر-آرنولد هیچ کاری انجام نمی دهد زیرا توپ در سمت دیگر است.

بنیتز گفت: رئال مادرید بنزما را دارد اسکای اسپورت.

او سرعت دویدن در پشت سر را دارد و یک تهدید است. بعد از اینکه او کم و بیش گل خواهد زد، اما او یک تهدید است، بنابراین برای شما به عنوان یک مدیر او کسی است که باید نگران او باشید و در مورد آن با مدافعان خود صحبت کنید. او یک تهدید است.

به عنوان یک مدیر، شما واقعاً نگران هستید زیرا می توانید او را همیشه در مقابل دروازه بان ببینید و او می تواند این کار را انجام دهد.

کم کم، چون او بارها مقابل دروازه بان قرار می گرفت، می توانست زمان بیشتر و خونسردی بیشتری داشته باشد، من توپ را اینجا یا آنجا می گذاشتم، اما در ابتدا، او به عنوان یک بازیکن عالی بود، اما اینجا در انگلیس، چون مدافعان پهن تر و قوی تر هستند، در فضایی که آنها را می کشت و شانس بیشتری داشت.

https://www.thisisanfield.com/2023/02/if-you-do-that-they-will-score-rafa-benitez-tells-liverpool-how-to-defend-real-madrid/ منبع:

بنیتس در ادامه نمونه ای از احساس خود را نشان داد که مدافعان کناری لیورپول یا فابینیو باید در مقابل رئال مادرید از این دو مدافع میانی محافظت بیشتری نسبت به نیوکاسل ارائه کند.

رافا بنیتز یک چیز را توضیح داده است که لیورپول اگر بخواهد مانع از گلزنی رئال مادرید به آنها در روز سه شنبه در آنفیلد شود، باید بهتر انجام دهد.

فرناندو، یکی از مسائل در ابتدا این بود که او یک تمام کننده عالی نبود.

اگر 3-0 باشد، خوب است، تمام شد. اما 1-0، 2-1، چیزی شبیه به این، همه چیز ممکن است در بازی دوم اتفاق بیفتد.

و هنگامی که آنها می توانند از پرس عبور کنند و از پرس دوری کنند، پشت سر بازی می کنند و واقعا خطرناک هستند.”