فرامرزی: استقلال 10 نفره هم خطرناک بود


سرویس خبر شماره: 1818634 |
19 فروردين 1401 ساعت 15:37 |
24,692 |

11نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیکان مقابل استقلال عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و در نهایت این دیدار با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. محمدعلی فرامرزی درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود و بچه ها خیلی زحمت کشیدند. اگر در حرکات آخر دقت بیشتری می کردیم می توانستیم بازی را ببریم. استقلال هم 11 تیمی بود ما موقعیت های زیادی داشتیم و بعد از اخراج سیلوا بیشتر فشار آوردیم.
وی در مورد خواسته مجتبی حسینی از بازیکنان قبل از بازی ادامه داد: آقای حسینی و کادرفنی نظرات بسیار مشخصی برای این دیدار داشتند، هم در دفاع و هم در حمله برنامه های زیادی داشتیم. آقا مجتبی در طول خط کمک می کند و در حال و هوای بازی هوشیار است و با ما صحبت می کند، اما حیف که نتوانستیم بازی را ببریم.
مدافع پیکان درباره تقابل با مهاجمان استقلال گفت: استقلال مهاجمان خوبی دارد و تیم بالای جدول است. بازی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی خیلی سخت است زیرا آنها به شدت پرس می کنند اما جوانان خوب کار کردند و توانستیم از موقعیت ها دور شویم.
فرامرزی درباره جنجالی که بعد از اخراج سیلوا در داخل و خارج از زمین به وجود آمد، اظهار کرد: اخراج سیلوا درست بود چرا که آقای ابراهیم صالحی مهاجم ما در موقعیتی قرار داشت که می توانست تک به تک با دروازه بان پیش بیفتد. با وجود اینکه استقلال 10 نفره شد، باز هم شرایط سخت بود چون تیم 10 نفره بیشتر می دود اما در دقایق پایانی اذیت شدند. آنها از نظر بدنی با نفرات کمتری خود را قفل کردند، ما هم فشار بیشتری آوردیم، اما متاسفانه گل نخوردیم.
وی درباره برنامه پیکان برای بازی های بعدی گفت: فکر مدیرعامل، کادرفنی و بچه ها قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جدول است.
فرامرزی در پایان درباره جوانان تیم پیکان اما با داشتن رتبه هفتم اضافه شده خوب: تیم بسیار جوان و پرحاشیه ای داریم انشالله در چند بازی سخت مقابل پرسپولیس و سپاهان بازی های بیشتری دیده می شود و مردم می بینند که ما بازیکنان جوان بسیار خوبی هستند البته آنها در 24 هفته گذشته تجربه کسب کرده اند و بسیاری از بازیکنان ما می توانند به تیم های بزرگ بروند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع پیکان می گوید جوانان این تیم در دیدارهای آینده بیشتر دیده می شوند.