فرایبورگ 1 – 4 بایرن; نیمه دوم آتش بازی

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی روی پاس روبرت لواندوفسکی می توانست به گل برسد اما ضربه توماس مولر در شرایط خوبی به مدافع فریبورگ برخورد کرد.

بایرن مونیخ نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس کومان بود که توماس مولر فرصت خوبی برای گلزنی در دروازه داشت اما ضربه او با واکنش مدافع حریف نامتعادل شد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 96 این بار این مارسل سابیتزر بود که پاس دقیق گنابری را به گل چهارم بایرن مونیخ تبدیل کرد و 1-4 فرایبورگ را شکست داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

بایرن مونیخ با نمایشی خوب در نیمه دوم 1-4 از سد فرایبورگ گذشت.


سرویس خبر شماره: 1817736 |
13 فروردين 1401 ساعت 19:56 |
1,884 |

2نظرات

اما فرایبورگ پنج دقیقه بعد به سرعت بازی را به تساوی کشاند. پاس زمینی گونتر در محوطه جریمه به پترسن رسید و او توانست با ضربه ای فنی و دقیق در گوشه دروازه مانوئل نویر را شکست دهد.

اواسط نیمه اول بود که اولین فرصت گلزنی فرایبورگ به وجود آمد. سالای از سمت چپ محوطه جریمه استفاده می کند و با ضربه پای چپ بایرن مونیخ را تهدید می کند اما مانوئل نویر واکنش خوبی نشان می دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ در نیمه دوم شب در حالی که در 45 دقیقه ابتدایی آماده نبود چهار گل به ثمر رساند تا با یک بازی بیشتر فاصله خود با دورتموند را به 9 امتیاز برساند.

بایرن مونیخ تا پایان حمله کرد و در نهایت موفق شد در دقیقه 73 گل دوم را به ثمر برساند. روی پاس لوکاس هرناندز از سمت چپ، سرژ گونابر، بازیکن تازه وارد، مدافع فریبورگ را با شکوه به داخل محوطه برد و دروازه را باز کرد.

در دقیقه 45 بایرن مونیخ می توانست با گل برتری به رختکن برود اما ضربه زمینی کینگزلی کومان از گوشه محوطه جریمه با واکنش دیدنی فالکون همراه شد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. .

بایرن مونیخ در دقیقه 82 گل سوم را به ثمر رساند. کینگزلی کومان به خوبی در سمت چپ و پشت محوطه جریمه چرخید و فرایبورگ را با یک ضربه محکم در کرنر به پایان رساند.

اما در دقیقه 58 بود که بالاخره بایرن مونیخ گل اول را به ثمر رساند. این تیم یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ از فاصله قابل توجهی زد و لئون گورتزکا پشت توپ بود که با یک ضربه دقیق و دیدنی موفق شد گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند.