فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!


سرویس خبر شماره: 2019941
19 مه 1403 ساعت 9:00 ق.ظ.
6.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

قائمشهری مدافع پرسپولیس پس از پیروزی در شهر خودش اظهارنظرهای جالبی درباره بحث تمدید قرارداد کرد.

فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرشاد فرجی مدافع سرخ پوشان قائم شهری دقایقی در دیدار مقابل تیم همشهری خود به میدان رفت و در برد شیرین و حساس تیم ده نفره خود شرکت کرد.

فرجی یکی از بازیکنان پرسپولیس بود که پس از پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران صحبت های جالب و جدیدی در مورد تمدید قرارداد با باشگاهش بیان کرد.

شماره 3 قرمزها با تایید مذاکره با او برای تمدید قرارداد، سوالاتی را مطرح کرد که یکی دو ماه است ذهن سران باشگاه پرسپولیس را درگیر کرده بود. فرجی در بخشی از سخنان خود گفت: “به نظر من باید در این چند مسابقه روی این بازی ها تمرکز کنیم. کل این فضای رسانه ای ایجاد شده است؛ وقتی تیم های دیگر بازیکنان بیشتری برای تمدید دارند، این فضا و این فشار را به پرسپولیس وارد می کنند. نمی دانم چرا؟! ”

2012967

این حرف های فرجی دقیقا حرف سران باشگاه پرسپولیس بود. موضوع تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس که قراردادشان در پایان این فصل به پایان می رسد، حدود دو ماه است که در رسانه ها و فضای هواداران مطرح شده و هر روز به پایان فصل نزدیک می شویم. ، به شکل قابل مشاهده تری دنبال می شود. سران باشگاه پرسپولیس در عین حال می گویند معلوم نیست چرا همه بابت تمدید قرارداد بازیکنان ما تعجب می کنند و مثلاً هیچکس از تمدید قرارداد بازیکنان از استقلال یا استقلال صحبت نمی کند. سپاهان؟

سران باشگاه پرسپولیس می گویند در این تیم ها همه بازیکنان با باشگاه هایشان قرارداد دارند و چطور هیچکس آمار بازیکنانی که قراردادشان در حال اتمام است را نیاورده و سرپرست و مسئولان باشگاهشان را زیر سوال نبرده است. بازیکنان تمدید قراردادشان

شایان ذکر است پرسپولیس به اندازه یک تیم فوتبال بازیکن دارد که قراردادشان دو ماه دیگر به پایان می رسد اما باشگاه همه آنها را می خواهد و اخیرا مذاکره با گروهی از آنها را آغاز کرده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی