واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2019943
19 مه 1403 در 9:17 ق.ظ.
4.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن در پاسخ به سوال این روزنامه نگار مبنی بر اینکه طرفدار رئال مادرید است یا بایرن مونیخ واکنش جالبی داشت.

واکنش جالب امباپه: نه رئال، نه بایرن!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته پاری سن ژرمن در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دوپارک دو پرنس به مصاف دورتموند رفت و با دریافت یک گل مغلوب این تیم شد تا به این ترتیب. که نتواند به فینال راه پیدا کند.

شاگردان لوئیس اریکا در دیدار رفت با همین نتیجه بازی را واگذار کرده بودند اما بسیاری از فوتبالدوستان انتظار داشتند که بتوانند این شکست را در خانه جبران کنند. این در نهایت اتفاق نیفتاد و دورتموند به عنوان یکی از دو تیم حاضر در فینال ومبلی معرفی شد.

امباپه بعد از بازی با خبرنگاران صحبت می کرد و یکی از او پرسید که در نیمه نهایی دیگر رئال مادرید و بایرن مونیخ از چه کسی حمایت می کند. این سوال واکنش جالب و عجیب و البته سکوت امباپه را در پی داشت که بلافاصله گفتگو را ترک کرد.

2019595

رئال مادرید عصر امروز در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بایرن مونیخ خواهد بود تا تکلیف تیم مقابل در دیدار پایانی مشخص شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی