فردا؛ دیدار سرنوشت ساز پرسپولیس با شکوری

شنیده ها حاکی از آن است که فردا جلسه حساس این ماجرای 792 میلیونی در ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار می شود و ابراهیم شکوری نیز در این جلسه با حضور مسئولان مالی باشگاه حضور خواهد داشت تا موضوع و تکلیف خود را روشن کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1820071 |
28 فروردين 1401 ساعت 12:18 |
2,326 امتیاز خبر|

0نظرات

او همچنین مدعی است که باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن بدهی به شکوری نامه نوشته است. موضوعی که احتمالا شکوری تکذیب خواهد کرد و شاید بهتر باشد باشگاه پرسپولیس نامه هایی در این زمینه منتشر کند.

دستیار اجرایی سابق پرسپولیس فردا برای شفاف سازی مدارک خود در خصوص بدهی 792 میلیونی به این باشگاه سفر می کند.

ابراهیم شکوری پیش از این در اینستاگرام مدعی شده بود که مسئولان مالی باشگاه پرسپولیس در این زمینه اشتباه کرده و از مدارک رادوشوویچ در رابطه با سفرش به گوا و پرداخت بدهی هایش استفاده نکرده اند تا بدهی خود را حفظ کنند. .

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتشار اسناد پرسپولیس به کدال حاوی یک نکته عجیب بود: بدهی ابراهیم شکوری به این باشگاه. نماینده سابق پرسپولیس این موضوع را تکذیب کرد اما در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده بود بدهی مشخص است.

این در حالی است که حسابدار پرسپولیس اخیرا در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد:[شکوری] بعد از بازگشت تیم [از گوا]اسنادی که ارائه کرد کسری بود و 792 میلیون تومان به باشگاه بدهکار بود.