سرمربی آینده منچستر به جای آنها جام را می گیرد!

آژاکس در این فصل تحت هدایت تن هاگ در هلند بسیار خوب عمل کرده است و در حال حاضر در صدر لیگ قرار دارد و فاینورد و آیندهوون بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. شاگردان تن لاهه نیز به فینال جام حذفی هلند رسیده اند و امشب می توانند اولین جام فصل را به دست آورند.

پیروزی در این بازی می تواند برای سرمربی یونایتد در فصل آینده بسیار مهم باشد. او دوست دارد آژاکس را با درخشان ترین رکورد ممکن برای گلزنی با یک تیر دو نشان دهد. پایانی شیرین به دوران طلایی خود در آژاکس و دوران حضورش در یونایتد با کوله باری پر از جام ها و غرور که می تواند به اعتماد سریع به او در جزیره و شروع یک پروژه هیجان انگیز در عرصه بزرگتر منجر شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آژاکس و آیندهوون امشب میزبان فینال جام حذفی خواهند بود زیرا آژاکس در هر سه دیدار قبلی خود در فینال پیروز شده است و سرمربی آنها (تن هاگ) در شش دیدار قبلی تنها یک بار مغلوب حریف خود (اشمیت) شده است.

عملکرد موفق هلندی در آژاکس باعث شد تا هواداران یونایتد حضور او را به فال نیک بگیرند و امیدوار باشند که تون هاگ بتواند آنها را به اوج خود بازگرداند. مربی که با یک دبل در این فصل تعداد بردهایش در آژاکس را به 6 می رساند (سه قهرمانی، دو ناک اوت و یک سوپرکاپ)، وظیفه دارد با همان فرمان در یونایتد جلو برود و هویت از دست رفته را بازگرداند. تئاتر رویاها

فینال جام حذفی هلند برای سرمربی آژاکس بسیار مهم است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اریک تون هاگ فصل آینده به عنوان سرمربی یونایتد منصوب می شود و طبق منابع موثق تمام توافقات انجام شده و در پایان فصل رسما هدایت شیاطین سرخ را برعهده خواهد گرفت.


سرویس خبر شماره: 1820076 |
28 فروردين 1401 ساعت 12:44 |
1,213 |

0نظرات

Tanhag می خواهد به جزیره دو برود.