فردین: حتی ما به قهرمانی در لیگ فکر می کنیم


سرویس خبر شماره: 1982628
05 دسامبر 1402 در 19:31 |
1.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

قهرمانی سخت است و ما هم مشکل داریم.

فردین یوسفی مدعی است اعضای تیم ذوب آهن در تلاش هستند تا این تیم را به جایگاه واقعی خود برگردانند.

فردین: حتی ما به قهرمانی در لیگ فکر می کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ذوب آهن که در این فصل توانسته نتایج خوبی کسب کند و به جمع مدعیان لیگ برتر بپیوندد، در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان استقلال بود و توانست در این دیدار حساس مقابل لیگ برتر یک امتیاز کسب کند. رئیس.

فردین یوسفی در گفتگو با خبرنگار ما درباره تساوی یک بر یک ذوب آهن مقابل استقلال گفت: مقابل تیم خوبی از استقلال بازی کردیم و بازی هیجان انگیز و خوبی بود اما در نهایت امتیازات تقسیم شد و متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. من از هواداران عذرخواهی می کنم و امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

وی سپس تاکید کرد که ذوب آهن شانس کسب سه امتیاز این دیدار را داشت. شناخت خیلی خوبی از استقلال داشتیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته بودیم. تمام اهداف ما کسب هر سه امتیاز مسابقه بود و انگیزه زیادی داشتیم.

یوسفی درباره درگیری ها و حواشی پایان این دیدار توضیح داد: در دقایق پایانی بازی چوب آقای حردانی روی دستم افتاد و مصدوم شدم که اولین نفری بودم که وارد رختکن شدم و چیزی ندیدم.

هافبک ذوب آهن درباره نتایج خوب این تیم در فصل جاری و سوم شدن آنها در جدول رده بندی گفت: ذوب آهن تیم خوبی است و یکی از تیم های خوب آسیا بود. متاسفانه مدتی است که این تیم شرایط خوبی ندارد اما امسال با حضور آقای ربیعی و بازیکنان خوبی که در اختیار داریم اعتماد به نفس جدیدی در تیم شکل گرفت و تا الان توانستیم به این تیم برسیم. مقام سوم جدول

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان ذوب آهن قصد قهرمانی در لیگ برتر را دارند؟ بالاخره در هر تیمی چنین تفکری وجود دارد، اما نباید فراموش کرد که ذوب آهن هم مشکلاتی دارد که الان جای صحبت درباره آنها نیست. از طرفی مسابقات قهرمانی بسیار سخت است و فراز و نشیب دارد. انشاالله بتوانیم نتایج خوب خود را ادامه دهیم و در پایان فصل ذوب آهن به بالاترین جایگاه ممکن در جدول رده بندی برسد.

یوسفی که در ابتدای فصل از صنعت نفت به صنعت فولاد رفت و توانست نتایج خوبی کسب کند، گفت: از انتخابی که کردم خوشحالم و همه اعضای تیم و آقای ربیعی و کادرفنی به من کمک می کنند و سعی می کنم بهترین عملکرد را برای باشگاه داشته باشم.

وی درباره بازی آینده ذوب آهن مقابل پیکان گفت: امسال مسابقات آسانی در مسابقات قهرمانی وجود ندارد. از طرفی آقای عنایتی که سرمربی من هم بود با کادرفنی خوب خود به پیکان آمد و در دیدار قبل بازی را به تساوی کشاند. با این حال، برای تثبیت جایگاه خود به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

بازیکن ذوب آهن در پایان گفت: از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند تشکر می کنم. امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد و در کنار هم بتوانیم کارخانه ذوب آهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی