فرصت جواهر، حداقل به اندازه رادو

در نیم فصل اول، سه گل خورده در سه بازی اول لک، گل محمدی رادوشوویچ را وارد ترکیب اصلی کرد. رادو هم دو موقعیت داشت اما در بازی های پشت سر هم مقابل گل گهر و مس گلزنی کرد تا لک به ترکیب اصلی بازگردد.


سرویس خبر شماره: 1813913 |
15 مارس 1400 ساعت 11:10 ق.ظ |
1000 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در این فصل عملکرد هجومی خوبی داشته و بیشترین گل را تاکنون به ثمر رسانده است. اما هر چقدر هم که کار هجومی نشان دادند، عملکرد متزلزلی در دفاع و دروازه داشتند که منجر به تغییرات زیادی در خط دروازه قرمزها شد.

قرمزها در این فصل در 20 هفته گذشته سه دروازه بان مختلف و 5 مدافع میانی در ترکیب های مختلف داشته اند. یحیی به جای استفاده از ترکیب ثابت سعی کرد بازیکنان را در فضای رقابتی قرار دهد تا به ایده آل های ذهنی خود دست یابد.

گوهری که در نیم فصل شاگرد منصوریان بود در زمستان به پرسپولیس آمد و پس از چند هفته فرصت بازی پیدا کرد. البته استرس بازی اولش با پیراهن پرسپولیس کاملا مشهود بود و مطمئن بازی نکرد و گل زد. با این حال یحیی احتمالاً به اندازه رادوشوویچ برای گوهری بازی خواهد کرد و باید دید این دروازه بان مقابل تیم سابقش چه عملکردی خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

احمد گوهری احتمالا دومین بازی را با پیراهن پرسپولیس خواهد داشت و به خوبی می داند که کادرفنی منتظر یک کلینچ از سوی او هستند.