تراژدی مرگ؛ حداقل 17 نفر کشته شدند! (تصویر)

ساعاتی بعد، شبکه مکزیکی TUDN گزارش داد که تمامی بازی های لیگ مکزیک که برای یکشنبه برنامه ریزی شده بود، به حالت تعلیق درآمده است. علیرغم تکذیب های رسمی، عکس هایی از چند جسد در اطراف ورزشگاه منتشر شده و به نظر می رسد این فاجعه هولناک جان افراد زیادی را گرفته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

درگیری بین هواداران درست از ابتدای بازی آغاز شد و در حالی که بازی در جریان بود ضرب و شتم شدید و بی رحمانه ای روی سکوها بین هواداران به وجود آمد. با شروع نیمه دوم حجم درگیری ها به حدی بالا گرفت که دیگر امکان ادامه مسابقه وجود نداشت و البته هواداران وارد زمین شدند و ضرب و شتم ها شدت گرفت.

حداقل 17 نفر در درگیری شدید بین هواداران لیگ مکزیک کشته شدند.

فیلم های وحشتناکی از بیرون ورزشگاه پخش شد، از ضرب و شتم هواداران حتی کسانی که زمین خوردند و شاید جان خود را با بیشترین قدرت از دست دادند. وخامت درگیری و وضعیت مردم کتک خورده آنقدر وحشتناک بود که حتی دیدن آن بسیار سخت و غم انگیز است.

تلویزیون آزتکا در ابتدا تعداد کشته شدگان را 17 نفر اعلام کرد، اما مقامات گفتند 44 نفر در درگیری های خشونت آمیز زخمی شدند، از جمله دو نفر بحرانی، اما کسی کشته نشد. گزارش اورژانس حاکی از آن است که تعداد مجروحان 22 نفر و همگی مرد هستند.

اما با وجود بیرون راندن هواداران از ورزشگاه، تصاویر وحشتناک و تلخی از ضرب و شتم شدید آنها در اطراف آنها ثبت شد و حتی افرادی که دیگر روی زمین نمی افتادند و حرکت نمی کردند باز هم توسط چند نفر مورد ضرب و شتم قرار می گرفتند.

ما تحقیقات گسترده‌ای را درباره اتفاقاتی که در سکوها، در زمین و خارج از ورزشگاه در جریان بازی کوئرتارو مقابل اطلس رخ داد، آغاز کرده‌ایم. بود.

“خشونت غیرقابل قبول و تاسف بار در استادیوم کورگیدورا رخ داده است. کسانی که مسئول تامین امنیت ورزشگاه هستند مجازات دائمی خواهند داشت. امنیت بازیکنان و هواداران ما در اولویت است. مسابقه برای اطمینان از امنیت همه متوقف شده است.”


سرویس خبر شماره: 1813907 |
15 ماه 1400 ماه 10:39 |
7,434 امتیاز خبر|

1نظرات

روز وحشتناک در فوتبال مکزیک;

مائوریسیو کوری، فرماندار کوئرتارو مکزیک نیز در توییتر نوشت: خشونت امروز در ورزشگاه را به شدت محکوم می کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی لیگ مکزیک بین کوئرتارو و اطلس روز شنبه پس از درگیری شدید بین ده ها هوادار در ورزشگاه کورگیدورا متوقف شد. و به نظر می رسد که چند نفر نیز از سرگرمی های سلاح سرد استفاده می کردند و در نهایت به دلیل خشونت هواداران، بازی در نیمه دوم متوقف شد. یکی دیگر به تعویق افتاده است. اما اکنون برخی گزارش ها حاکی از آن است که این شورش حداقل 17 کشته برجای گذاشته است و این تعداد ممکن است افزایش یابد.