فرضیه ای باورنکردنی برای لیونل مسی

فرضیه ای که حتی فکر کردن به آن جذاب است و می تواند روزی تاریخی را برای مسی و هوادارانش در سراسر جهان رقم بزند.

شمارش معکوس برای جام جهانی آغاز شده است و بسیاری از مردم آرژانتین را اولین شانس قهرمانی در این مسابقات می دانند. علیرغم همه درخشش ها و امیدهای این تیم، تاکنون مصدومیت ها گردن این تیم را گرفته و حضور پائولو دیبالا و آنخل دی ماریا در این مسابقات در هاله ای از ابهام است و نگرانی هایی از این بابت وجود دارد.

شاگردان لیونل اسکالونی در فرم بسیار خوبی هستند و آخرین شکست آنها به سال 2019 در نیمه نهایی کوپا آمریکا برمی گردد.

حال باید منتظر ماند و دید که مسی چگونه رکوردهای مورد انتظار را در این جام ثبت خواهد کرد و چگونه هدایت تیم را در این رقابت بزرگ بر عهده خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


اگر از این 6 بازی باشگاهی، کریستوف گوتیه تنها در یک بازی ستاره تیمش بماند و مسی در 5 مسابقه حضور داشته باشد، تعداد بازی های مسی قبل از شروع جام جهانی به 993 می رسد و پس از آن شرایط برای این فوق ستاره او در حال آماده سازی است و در صورت راهیابی به فینال می تواند هزارمین مسابقه دوران حرفه ای خود را زندگی کند.


سرویس خبر شماره: 1849353
29 اکتبر 1401 @ 21:36 |
42.5 هزار امتیاز خبر|

30نقطه نظر

مسی در فینال جام جهانی به عدد 1000 رسید

علاوه بر این، لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان آخرین حضور خود در جام جهانی را خواهد داشت که باعث ایجاد همدردی و اتحاد در سراسر آرژانتین شده است و آنها امیدوارند که پس از دیگو مارادونا با دیگر بازیکن رویایی کشورشان، لیونل مسی، قهرمان شوند. جهان

در این زمینه فرضیه جالبی وجود دارد مبنی بر اینکه اگر آرژانتینی ها به فینال جام جهانی قطر راه پیدا کنند، هزارمین بازی مسی می تواند آخرین بازی او در جام جهانی باشد.

اگر آلبی سلسته در جام جهانی بدرخشد و به فینال این رقابت ها راه پیدا کند، شاید هزارمین بازی رسمی لیونل مسی را شاهد باشیم.

فرضیه ای باورنکردنی برای لیونل مسی

در حال حاضر مسی 988 بازی رسمی را در کارنامه خود ثبت کرده و تا قبل از شروع جام جهانی 6 بازی برای پاری سن ژرمن خواهد داشت.

به گزارش “ورزه سه”، کمتر از یک ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر باقی مانده و یکی از مدعیان اصلی این جام تیم ملی آرژانتین است.