پورحمیدی: حق ندارم و لیاقت تیم ملی را ندارم؟

دروازه بان آلومینیوم پس از نمایش قابل قبول مقابل استقلال از دعوت نشدن به تیم ملی گلایه کرد.

پورحمیدی: حق ندارم و لیاقت تیم ملی را ندارم؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین پورحمیدی، دروازه بان موفق آلومینیوم در بازی امروز که یک کلین شیت دیگر را به آمار خود اضافه کرد، در جمع خبرنگاران درباره دیدار مقابل استقلال گفت: خدا را شکر تنها نبودم، همه بازیکنان خیلی خوب بودند. ما آنقدر خوب کار کردیم که همه بهترین بازیکنان زمین بودیم. شانه من از سال گذشته دررفته است و قوی بازی می کنم. اصلاً وقتم را تلف نکردم.”

وی در ادامه درباره تیم ملی گفت: نمی خواهم در مورد بازی صحبت کنم، می خواهم در مورد تیم ملی صحبت کنم، الان سه سال است که در لیگ بازی می کنم، جزو بهترین ها بودم، کلین شیت من نمی خواهم بگویم که یک دروازه بان تیم ملی به من نگاه می کند، اما آنها می توانند من را به اردو دعوت کنند. من جزو دروازه بانان اردو خواهم بود.


سرویس خبر شماره: 1849352
29 اکتبر 1401 @ 21:38 |
14 هزار |

5نقطه نظر

من سه سال بهترین دروازه بان بودم

درخشش و استقلال سوالی بود که خبرنگار میکسدزون از پورحمیدی درباره نحوه جدایی اش از آبی پوشان پرسید و دروازه بان ایرالکو پاسخ داد: “صد در صد، من اینجا بازی نکرده ام، می خواستم در استقلال کار کنم، پس از آن خوشم آمد. به آنجا رفتم و گفتم چرا اصلاً بازی نکرده‌ام، البته تقصیر من نبود، من بهترین هستم، صددرصد انگیزه داشتم و روی بازی مقابل تیم قدیمی‌ام تمرکز کردم تا بهترین باشم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی