فقط مسابقات غیر فوتبالی قهرمان پرسپولیس می شود

احتمال بازی پرسپولیس و استقلال در فینال حذفی وجود دارد. دربی که خیلی از استقلالی ها می گویند انتقام باخت در دربی صدم را می خواهند.
در حال حاضر نمی توان در مورد نتیجه صحبت کرد اما از نظر ساختاری امید زیادی به پرسپولیس دارم. من معتقدم پرسپولیس می تواند در فینال نهایی پلی آف برنده شود. مصاحبه ای از بیرانوند قبل از قرعه کشی دیدم که گفت از تقابل با استقلال استقبال می کنیم. یعنی هیچ ترسی در متولی پرسپولیس وجود ندارد و قطعا همین روحیه برتری در تک تک پسران پرسپولیس وجود دارد. در این مقطع اگر اتفاق غیر فوتبالی رخ ندهد، مطمئنم پرسپولیس در فینال استقلال را شکست می دهد.

ستاره فنی اسبق پرسپولیس می گوید سه هفته پرماجرا در پیش روی این تیم است اما برخی اتفاقات بر خلاف نتیجه است.

فقط مسابقات غیر فوتبالی قهرمان پرسپولیس می شود

1869742

حریف بعدی پرسپولیس در جام حذفی فن است
برخی می گویند حالا استقلال و پرسپولیس در فینال به مصاف هم می روند، کمی زود است! جام حذفی تاریخ متفاوتی دارد و تیم ها با ریسک بالاتری در این رقابت ها بازی می کنند. مثلاً ممکن است یک تیم فقط برای بردن پنالتی ها دفاع کند. همه جوانب باید در نظر گرفته شود. تیم هواداران هم نشان دادند که تیم ضعیفی نبودند و از نظر ساختار و نتیجه خوب کار کردند. پرسپولیس کار سختی مقابل هواداران دارد به خصوص اگر بخواهد بازی را در ضربات پنالتی بکشد. پرسپولیس باید در 90 دقیقه کار را تمام کند و فکر می کنم می تواند به فینال برسد.


سرویس خبر شماره: 1934836
12 مه 1402 در 5:47 ب.ظ
808

0نقطه نظر

جباری: هنوز برای صحبت در مورد فینال دربی زود است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا جباری بازیکن پرسپولیس با اطمینان از شرایط و موانع این تیم در راه قهرمانی دوگانه صحبت کرد.

خیلی ها از نحوه قضاوت شکایت دارند. نطر شما چی هست؟
این نظرات روی داوران تاثیر می گذارد. در برخی تیم ها می بینیم که می خواهند روی داور تاثیر روانی بگذارند. ذکر شده است که این امر بر قاضی تأثیر می گذارد. این تیم ها فهمیده بودند که اگر قبل از تقابل با پرسپولیس علیه داور صحبت کنند موثر است و به همین دلیل هر بار تکرار می کنند. آنچه کارشناسان می گویند مشخص است که کدام تیم ها سود و زیان داشته اند. وقتی VAR وجود نداشته باشد، همه تیم ها هم برده اند و هم باخته اند. من تعجب می کنم که همه به خود اجازه می دهند در مورد تیم دیگری نظر بدهند. سوال من این است که چرا کمیته انضباطی اقدامی نمی کند؟

پرسپولیس با پیروزی مقابل پیکان می تواند گام بلندی به سوی قهرمانی لیگ بردارد، بازیی که معتقد است بدون تماشاگر برگزار می شود. نظر شما در این باره چیست؟
اسلحه پرسپولیس را که متعلق به هوادارانش است به دست این تیم می برند. معنی آن چیست؟ شاید پشت قضیه مشکلی نباشد، اما چگونه شک نکنیم؟ پرسپولیس باید از حق مسلم خود برای بازی در هر زمینی استفاده کند. اگر قانون 90 بر 10 باشد باید به همان ده درصد هواداران پرسپولیس اجازه داد که به عنوان مهمان به ورزشگاه بیایند. برخی از افرادی که نسبتی با آنها ندارند نیز در این زمینه مورد سوال قرار می گیرند و می گویند این رفتارها به این معناست که آنها نمی خواهند پرسپولیس موفق شود و این بازی جوانمردانه نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حریف در نیمه دوم شرایط بهتری داشت؟
اگر خود را به جای مربی گلزنان قرار دهید، می‌گویید دو گل خوردیم و باخت با دو یا سه گل فرقی نمی‌کند و به همین دلیل در وقت دوم با تمام وجود حمله کردند. در تعویض های گل گهر این ریسک ها کاملا مشخص بود و همین موضوع کار پرسپولیس را سخت کرد. البته نمی خواهم توجیه کنم که عملکرد ضعیف پرسپولیس به خاطر عملکرد خوب گل گهر است. پرسپولیس در نیمه دوم هم ضعف هایی داشت.

از نظر فنی بازی پرسپولیس مقابل گل گهر را چگونه ارزیابی می کنید؟
پرسپولیس به ساختار خوبی رسیده که بر اساس همین ساختار در حال پیشرفت است. در گذشته تغییراتی در تیم ایجاد شده بود اما در حال حاضر چنین تغییراتی وجود ندارد و تیم به هماهنگی خوبی رسیده است. الان بچه ها خیلی خوب با هم بازی می کنند و همدیگر را می شناسند، اما بازی های لیگ با بازی های حذفی جام حذفی فرق می کند. تیم های حاضر در این لیگ تا دقیقه 90 احتیاط های لازم را دارند اما در جام حذفی ممکن است این احتیاط وجود نداشته باشد. مثلاً پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد و همان تیمی بود که هوادارانش انتظار داشتند و گل گهر حرفی برای گفتن نداشت.

پرسپولیس در نیمه دوم بیشتر می خواست بازی را کنترل کند؟
من اینطور فکر نمی کنم! زیرا زمانی که تیمی با نتیجه تنها یک گل جلو باشد، ممکن است گل زده شود و بازی مساوی شود و به ضربات پنالتی برود یا حتی تیم حذف شود. به نظر من تعویض های گل گهر در نیمه دوم خیلی خوب بود و ریسک کردند که باعث شد پرسپولیس عقب بیفتد. مثل بازی با استقلال، تیم برای حفظ نتیجه عقب نشینی کرد و این طبیعی است و این بازی تدافعی در فاز هجومی تیم را با مشکل مواجه کرد. زمانی که گل گهر فشار آورد، انگار پرسپولیسی ها توان خروج از آن فشار را نداشتند یا از نظر تاکتیکی حریف سیرجانی توانست جلوی تاکتیک پرسپولیسی ها بایستد. به نظر من بیشتر از آن چیزی بود که پرسپولیس بخواهد تحمل کند.