شوک برای عربستان: بازگشت رونالدو به رئال مادرید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو مدت زیادی در عربستان دوام نخواهد آورد. همانطور که بسیاری ممکن است تصور کنند، سازگاری با چنین کشور متفاوت و چنین فرهنگ بسته بسیار دشوار است. موانع زبانی مانع بزرگی برای ستاره پرتغالی برای انطباق با باشگاه جدیدش، النصر است که در ژانویه پس از ترک منچستریونایتد به آن پیوست.

زیرا او را با دستمزد 200 میلیون یورو در سال به پردرآمدترین فوتبالیست روی زمین و تاریخ تبدیل کرد. با این حال، پول همه چیز برای CR7 نیست. تنها چند ماه طول کشید تا او تصمیم گرفت دوباره روحیه خود را تغییر دهد و همانطور که بسیاری از رسانه ها اشاره می کنند، قصد او بازگشت به پایتخت اسپانیا است، جایی که 9 سال است با همسر فعلی خود، جورجینا رودریگز ملاقات کرده است.

کریستیانو رونالدو تصمیم دارد عربستان را ترک کند و به مادرید بازگردد.

شوک برای عربستان: بازگشت رونالدو به رئال مادرید!


سرویس خبر شماره: 1934833
12 مه 1402 در 5:40 بعد از ظهر
254

0نقطه نظر

فلورنتینو پرز فوق ستاره اِما را می خواهد

آنجا بود که او راحت‌ترین و خوشحال‌ترین خود را یافت و برای روزهایش در مادرید بسیار تنگ شده است. از زمانی که او این شهر را ترک کرد، شروع به پشیمانی کرد و ناامید شد که دوباره در این شهر زندگی کند. مشکلی که فلورنتینو پرز را بر آن داشت تا پیشنهاد بازگشت بدهد و تمام تلاشش را بکند تا دوباره در رئال مادرید زندگی کند، درخواستی که توسط رئیس باشگاه و کارلو آنچلوتی رد شد. او شانس خود را با انریکه سرزو و دیگو سیمئونه نیز امتحان کرد.

* پرز به رونالدو پیشنهاد کار می دهد اما بازی نمی کند
اگر فوق ستاره سابق رئال و یوونتوس بالاخره النصر را ترک کند و به اسپانیا برگردد، فلورنتینو پرز به او اطمینان داد که در سانتیاگو برنابئو خواهد بود، اما واضح است که به او پیشنهاد بازی نداده است زیرا فکر می کند خواهد بود. رونالدو در مادرید به عنوان بازیکن پروژه ای است که باید آن را تعطیل شده دانست. پرز به رونالدو پیشنهاد می کند که به عنوان سفیر رئال مادرید کار کند یا حتی بخشی از اساسنامه این سازمان ورزشی شود. این سوالی است که ال ناسیونال در سرمقاله خود مطرح کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

او در آستانه امضای قرارداد با اتلتیکو مادرید بود، اگرچه در پایان هواداران به مخالفت برخاستند و هیئت مدیره روگیبلانکا را مجبور کردند کریستیانو را حفظ کنند و او را مجبور به ماندن در منچستر کردند.

1870100

او با اریک تن هاچ، مدیر شیاطین سرخ، دعوای تلخی داشت که باعث شد چمدان هایش را در بازار زمستان ببندد. اولویت او ماندن در اروپا بود که به دلیل نداشتن پیشنهاد موفق به انجام این کار نشد. از این رو چاره ای جز رفتن به قاره آسیا و پذیرفتن پیشنهادی که محمد بن سلمان روی میز گذاشته بود را نداشت که رد آن بسیار سخت بود.

1870099