فقط گلسیانی می توانست این پنالتی را از دست بدهد


سرویس خبر شماره: 1974159
30 اکتبر 1402 ساعت 8:08 ق.ظ.
1.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

مدافع گرجستانی پرسپولیس در بازگشت به ترکیب اصلی توانست با یک گل بار دیگر در کانون توجه هواداران این تیم قرار گیرد اما به راحتی از این شرایط عبور کرد.

فقط گلسیانی می توانست این پنالتی را از دست بدهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گئورگی گلسیانی که با جذب محمدحسین کنعانی زادگان نیمکت نشین شده بود، یک روز قبل از بازی مشکل قراردادش با پیکان را حل کرد و به عنوان بازیکن اصلی تیمش با قزوین به میدان رفت.

گلسیانی پس از دو ماه استراحت روی نیمکت به دلیل مصدومیت پورعلیگنجی به ترکیب اصلی بازگشت و یکی از بازیکنان خوب تیمش مقابل پیکان بود. نقطه عطف بازی ژئو جایی بود که به راحتی پنالتی را به ثمر رساند. ضربه ای که برای تیمش به شهاب زاهدی داده شد تا هت تریک کند.شاید اگر بازیکنی به جای گلسیانی بود به خاطر بازگشت به ترکیب اصلی و نمایش او آن پنالتی را نمی گرفت یا اصرار داشت که پنالتی را بزند اما آن مدافع گرجستانی فرصتی را که پیش آمد از دست داد. به او خیلی راحت

1942009

در واقع اگر گلسیانی به عنوان شوت اول پرسپولیس پشت توپ می ایستاد و ضربه اش را به ثمر می رساند، بازگشت موفقی به تیم داشت و می توانست با حضور در ویترین پرسپولیس دوباره به محبوبیت هواداران تبدیل شود، اما به راحتی پاس کرد. این مشکل.

البته مشخص نبود که بعد از درخواست شهاب زاهدی برای بازی پنالتی، کادر فنی هم از گلسینی خواسته که پنالتی را به او بدهد، اما اگر هم اینطور باشد چیزی از ارزش کار جالب مدافع گرجستانی کم نمی کند. . از قرمزهاست و می تواند با این رفتارش محبوبیت خود را افزایش دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی