فوتبال ایران منتظر سورپرایز بزرگ عنایتی است


سرویس خبر شماره: 2020168
20 مه 1403 در 1:09 ب.ظ.
4.7 هزار |

4نقطه نظر

سرمربی پیکان پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک از تغییرات در لیست تیمش خبر داد.

فوتبال ایران منتظر سورپرایز بزرگ عنایتی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیکانی ها پس از درخشش در چند دیدار متوالی و شکست تیم های سپاهان، ملوان و استقلال خوزستان، به یکباره در چند پست لیگ برتر ایستادند و امتیازهای مهمی را از دست دادند.

رضا عنایتی سرمربی خودروسازان در نشست خبری پس از دیدار مقابل شمس آذر قزوین و آلومینیوم آز این مشکل را به بی انگیزگی بازیکنانش مرتبط دانست و از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد. او البته هر دو شکست را پذیرفت اما سعی کرد با حرف هایش به اعضای تیم شوک وارد کند.

2013571

نکته مهم صحبت های عنایتی بعد از آخرین بازی مقابل مجتبی حسینی ایجاد تغییرات تاکتیکی در ترکیب تیم بود. او به صراحت اعلام کرد که می توان در ادامه فصل از بازیکنان جوان و ماهر خود استفاده کرد و این یعنی قرار دادن بازیکنان باتجربه در تیم. اگر این اتفاق بیفتد، برای همه در لیگ برتر یک شگفتی واقعی خواهد بود.

عنایتی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی 9 بازیکن زیر 23 سال را مقابل مس رفسنجان به میدان فرستاد و نشان داد که ریسک می کند. ضمن اینکه در آن روز جوانان پیکان عملکرد قابل توجهی داشتند و توانستند شاگردان رسول نویدکیا را در حالی که به مرحله بعد می رفتند به هلاکت برسانند. حالا شاید عنایتی دوباره دست به کار بزرگی بزند و با استفاده از بازیکنان جوان مقابل ذوب آهن شوک بزرگی به لیگ برتر وارد کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی