فوتبال و قانون موقت که دائمی می شود


سرویس خبر شماره: 1816848 |
06 فروردين 1401 ساعت 17:44 |
1,214 |

0نظرات

با این حال، در گزارشی که توسط AS اسپانیا منتشر شده است، او ادعا می کند که فدراسیون بین المللی فوتبال (IFAB) تصمیم گرفته است قانون پنج تعویض در هر بازی را برای همیشه حفظ کند. اگر این موضوع تایید شود، می‌توانیم شاهد تغییر قابل توجهی در فوتبال باشیم و ببینیم که یک قانون موقت دائمی شده است.

اتفاقاً این قانون مؤثر بوده و با استقبال خوب تیم ها و مربیان آنها مواجه شده است. اما به نظر می رسید پس از بهبود وضعیت کرونا در جهان و بازگشت شرایط قبلی، این قانون لغو شود و تیم ها بتوانند همان سه تعویض را در هر بازی انجام دهند.

در بخشی دیگر از این گزارش، AAS مدعی شده است که قانون جدید دیگری وضع خواهد شد که به موجب آن دروازه بان ها می توانند در هنگام ضربه پنالتی یک پای خود را جلوی خط دروازه و پای دیگر را پشت خط دروازه قرار دهند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شیوع ویروس کرونا که باعث به تعویق افتادن تقریباً سه ماهه مسابقات فوتبال در اروپا شد، قانونی وضع شد که تیم ها در فصل تابستان هر سه روز یک بار به میدان می روند. 5 بار در هر مسابقه به جای 3 تعویض؛ این تصمیم برای جلوگیری از آسیب دیدگی و خستگی مفرط بازیکنان گرفته شد.

به نظر می رسد قانون انجام پنج تعویض در هر بازی دائمی خواهد بود.