فجر مانند پارچه است. دانشجویان آسیایی در مشهد

جالب اینجاست که مشهد در حال حاضر تیم شهر خودرو را در لیگ برتر دارد که مسابقات خود را در ورزشگاه ثامن برگزار می کند و با حضور فجر سپاسی در مشهد، این شهر سه تیم لیگ برتری خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

لازم به ذکر است تیم نساجی شرایطی مشابه فجر سپاسی داشت. ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در حال بازسازی است و ورزشگاه جایگزین، ورزشگاه شهدای ساری به دلیل کیفیت خوب چمن مورد قبول باشگاه نساجی قرار نگرفت و این تیم هفته ها بازی های خانگی خود را در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار می کند. . این تیم در اولین بازی خارج از خانه استان در ورزشگاه نقش جهان میزبان نفت مسجد سیلمان بود که با توجه به هزینه بالای اجاره این ورزشگاه برای بازی، بازی های خود را به ورزشگاه امام رضا مشهد منتقل کردند.

نکته جالب اینکه باشگاه فجر سپاسی در تلاش است تا روز ۱۴ فروردین ماه در ورزشگاه امام رضا مشهد دیداری با آلومینیوم اراک ترتیب دهد. این ورزشگاه 9 فروردین میزبان بازی تیم ملی مقابل لبنان است و بازی نساجی مقابل فولاد نیز 13 فروردین ماه در این ورزشگاه برگزار می شود و باید منتظر ماند و دید که تمرینات بدنسازی آستان قدس با این تیم برگزار می شود. 3 بازی در این ورزشگاه مناسب خواهد بود یا خیر.


سرویس خبر شماره: 1816847 |
06 فروردين 1401 ساعت 17:25 |
1,211 امتیاز خبر|

0نظرات

مشهد و 3 تیم در لیگ برتر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این تصمیم پس از حضور مجتبی سرآسیایی در شیراز و هدایت تیم فجر سپاسی گرفته شد. این در حالی است که ورزشگاه پارس آمادگی برگزاری مسابقات فجر سپاسی را ندارد و به احتمال زیاد این تیم باید به عنوان بازیکن نساجی خارج از استان میزبان حریفان خود باشد.

با تصمیم باشگاه فجر سپاسی، این تیم دیگر در ورزشگاه یادواره شیراز میزبان تیم های لیگ برتری نخواهد بود.