فوری: استقلال فردا پرونده استرا را می بندد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریمی پس از جلسه روز گذشته در مجلس و کسب موافقت احسان خاندوزی وزیر اقتصاد با حمایت وزیر ورزش، اعتبار لازم برای پرداخت مبالغ مربوط به چهار پرونده در حال انجام استقلال را دریافت کرد.

البته استقلال هم مثل پرسپولیس نیاز به یک دوره ریاضت اقتصادی دارد تا شاید بتواند از مشکل همیشگی خود در تامین حقوق و میزان قرارداد بازیکنان و مخارج زندگی خلاص شود.

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال پس از جلسات فشرده سرانجام توانست اعتبار سوابق مالی سنگین استقلال را به دست آورد.

فوری: استقلال فردا پرونده استرا را می بندد


سرویس خبر شماره: 1922043
آوریل 30, 1402 در 4:26 ب.ظ
13.4K |

0نقطه نظر

اختصاصی – دریافت وام از بانک با ضمانت نامه وزارت ورزش

این چهار مورد عبارتند از: پرونده استراماچونی (که توسط دادگاه CAS تایید شد)، پرونده معلق لئاندرو پادوانی، پرونده شباب الاهلی (در مورد انتقال قرضی مهدی قیدی) و سید احمد موسوی، بازیکن سابق استقلال.

استقلال با دریافت وام بانکی این چهار پرونده انضباطی را می بندد و چرخه جدید فعالیت های اقتصادی این باشگاه تامین مالی دستمزد بازیکنان در فصل جاری را آغاز می کند.

همچنین بنا به ادعای حجت کریمی، مدارک مربوط به پرداخت معوقات مالی برای کمیته تخصصی سازی بارگذاری شده است و با پیوست آخرین فاکتورها، مدارک استقلال به طور کامل در اختیار این کمیته قرار می گیرد. حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی با حضور در باشگاه استقلال این روند را مشاهده کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی