عکس عجیب اولی کان در آستانه مهم ترین بازی فصل

در دور قبل با یولیان ناگلزمن در پاریس، بایرن تیم پر ستاره PSG را 1-0 شکست داد، سپس دوستان امباپه را سه بر صفر در خانه شکست داد، اما تغییر صندلی مربیگری توخل رکورد را از 100 درصد ناگلزمن شکست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن در بازی شنبه هفته گذشته پس از یک نیمه ضعیف در شرایطی که به نظر می رسید در کنترل بود، برتری خود را با ضربه کراماریچ از دست داد و در شرایطی که می توانست در آخرین بار چندین بار داشته باشد. چند دقیقه برای شکستن درب او که لباس آبی پوشیده بود، اما تا زمانی که این تصویر از الیور کان ثبت نشد.


سرویس خبر شماره: 1922044
30 آوریل 1402 ساعت 4:30 بعد از ظهر
4.3K |

0نقطه نظر

در حال حاضر بایرن با شکست مقابل فرایبورگ از جام حذفی حذف شده است که این اتفاق در دوران توخل نیز رخ داد. آنها همچنین با توجه به باخت 3-0 در بازی رفت، احتمالا امشب از لیگ قهرمانان اروپا حذف خواهند شد، مگر اینکه میا سان میا (چیزی که بایرن در مورد تیم خود می داند) ناگهان از راه برسد.

حالا اولی کان که امشب دوباره همان صندلی را اشغال می کند، امیدوار است به جای این واکنش هیستریک و عجیب، با درخشش بازیکنانش از همان دقایق ابتدایی مسابقه، 90 دقیقه را آرام و خوش بینانه به پایان برساند. درست مانند سخنرانی ای که در اوایل این هفته برای بازیکنان انجام داد و سعی کرد آرامش لازم را برای نبرد با سیتی به آنها القا کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

البته در نقل و انتقالات این فصل بایرن با وجود جذب سادیو مانه موفق به خرید شماره 9 کلاس جهانی نشد و همین مشکل در این فصل ضربه سختی به آنها وارد کرده است. آنها امشب در شرایطی که یک مهاجم کلاسیک در خط حمله ندارند به گل های زیادی نیاز دارند و فقط چوپوموتینگ کامرونی بدون مصدومیت می تواند در نوک پیکان بایرن قرار بگیرد و ماموریت خود را تبدیل به مبارزه با دو مدافع میانی کند. در این دسته گل بزنید

در رقابت های شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا، دو تیمی که در دیدار اول پیروز شدند، با وجود تحمل مشکلات فراوان توانستند به دور بعد صعود کنند. چلسی علیرغم باخت 2-0 مقابل رئال، روزهای سختی را برای شاگردان آنچلوتی در خانه ایجاد کرد و در نهایت در مقابل ضد حملات این تیم فرصت طلب سر تعظیم فرود آورد. میلان با وجود از دست دادن یک پنالتی و البته مهار پنالتی توسط دروازه بان خود، بازی را پس از گل ژیرو با برتری دنبال کرد، زمانی که ناپولی در دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاند و فرصت کافی برای زدن گل دوم را نداشت تا روسونری ها به دنبال صعود به میدان بروند. چهار تیم برتر اروپا برای مدت طولانی.

1854226

مهمترین جدال این مرحله بین دو تیم سیتی و بایرن دو مدعی اصلی قهرمانی با رئال خواهد بود و برنده این دیدار نیز می تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد. بایرن که بازی رفت را 3-0 شکست داد، امیدوار است با روحیه خاصی و با توجه به جوی که هوادارانش در آلیانز آرنا ایجاد می کنند، حریف را تحت فشار شدید قرار دهد، اما منچسترسیتی یک بازیکن بسیار باتجربه و خطرناک است و امید به آن سخت است. باخت سه گل به آنها را جبران کند. نکته جالب اینکه یکی از کارشناسان آلمانی به این موضوع اشاره کرد که سیتی در این بازی قطعا گل خواهد زد. او به بایرن گفت که چهار گل را هدف قرار دهد زیرا سه گل برای صعود آنها کافی نیست.

کان که به دلیل پیوستن به بایرن مونیخ و انتقال توماس توخل به جای یولیان ناگلزمن مورد انتقاد بسیاری از محافل آلمانی قرار دارد، انتظار داشت بایرن با توجه به تساوی در این فصل با پیروزی مقابل هوفنهایم گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد. بازی دورتموند مقابل اشتوتگارت اما این اتفاق نیفتاد.

تصویری عجیب و شاید باورنکردنی از اولی کان، سرمربی بایرن مونیخ در حاشیه دیدار با هوفنهایم.

عکس عجیب اولی کان در آستانه مهم ترین بازی فصل