فوری: حمید مطهری از سرمربیگری نساجی استعفا داد

مطهری که پیش از این بارها از عملکرد بازیکنانش گلایه کرده بود، حالا پس از تحمل هشتمین شکست فصل تصمیم به پایان همکاری با این تیم گرفته است.

1799569

این استعفا در شرایطی شکل گرفت که چندی پیش حدادیان مالک باشگاه نساجی قرارداد حمید مطهری را برای یک فصل دیگر تمدید کرده بود و انتظار می رفت او نیز در این تیم لیگ بیست و سوم به کار خود ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی نساجی پس از شکست این تیم در کرمان مقابل مس، از سمت خود استعفا داد.

فوری: حمید مطهری از سرمربیگری نساجی استعفا داد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمید مطهری در اولین چالش خود در این فصل هدایت نساجی مازندران را برعهده گرفت و با وجود نوسانات نتایج، تیمش پس از هفته بیستم در رده دهم قرار گرفت و پس از شکست مقابل مس کرمان از سمت خود استعفا داد. پست او


سرویس خبر شماره: 1870407
25 فوریه 1401 @ 5:57 ب.ظ
7.4K |

7نقطه نظر

سرمربی مستعفی نساجی که در حاشیه نشست خبری پس از دیدار مقابل مس کرمان این خبر را اعلام کرد، گفت: از هیئت مدیره تشکر می کنم و استعفای خود را از سرمربی نساجی اعلام می کنم. امیدوارم این تیم روزهای خوبی در آینده داشته باشد. اگرچه با توجه به بودجه و دارایی هایی که داریم، جایگاه ما در جدول بسیار خوب است، اما من یک ایده آلیست هستم. دوست دارم تیمم برای رتبه های برتر بجنگد. این اتفاق نمی افتد. من از همه تشکر و عذرخواهی می کنم. استعفای خود را اعلام می کنم.

نساجی امروز در کرمان با یک گل در دقایق ابتدایی حریف خود را از پیش رو برداشت و سپس با دریافت دو گل شکست دیگری را در کارنامه خود ثبت کرد. این در حالی است که نساجی در 6 بازی اخیر تنها توانسته دو امتیاز کسب کند تا در شرایط خوبی پیش نروند.