ترزیچ: چلسی تیم قدرتمندی است که در ژانویه از قدرت به بعد جلو رفت

چلسی یک تیم درجه یک است و شکست دادن آنها آسان نیست
شکست دادن چلسی آسان نیست. می دانیم با چه کیفیتی به سراغ ما می آیند. آنها یک تیم درجه یک هستند که با اضافه شدن بازیکنان برتر در این زمستان تقویت شده اند. بنابراین برای پیروزی به یک عملکرد درخشان نیاز داریم.

زردپوشان دورتموند در گروه G مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند و با منچسترسیتی، سویا و کپنهاگ هم گروه بودند. شاگردان ادین ترزیچ در نهایت پس از 14 امتیاز منچسترسیتی توانستند 9 امتیازی شوند و در رده دوم این گروه قرار بگیرند و راهی مرحله حذفی شوند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بروسیا دورتموند فردا در خانه خود در سیگنال ایدونا پارک به مصاف چلسی می رود. این دیدار که بازی رفت دو تیم بود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود.

ما برای سناریوهای مختلف آماده می شویم
درک نحوه بازی چلسی غیرممکن است. آنها اغلب با چهار مدافع در خط دفاعی بازی می کردند اما در برخی بازی ها شاهد استفاده از سه مدافع بودیم. به همین دلیل است که برای سناریوهای مختلف آماده می شویم.

برنده شدن در مقابل 80000 هوادار در خانه قطعا آسان تر است
حداقل به یک برد مقابل چلسی نیاز داریم. شکی نیست که پیروزی در بازی اول در سیگنال ایدونا در حضور 80000 هوادار پرشور آسان تر خواهد بود. اما ما به دو بازی عالی در هر دو مسابقه نیاز داریم و این هدفی است که برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1870404
25 فوریه 1401 @ 5:59 ب.ظ
738 امتیاز خبر

1نقطه نظر

چلسی قابل تحلیل نیست
آنها بازیکنان کلیدی را فروختند و البته بازیکنان بزرگی را خریدند. به عنوان مثال، ما لیست آنها را برای لیگ قهرمانان اروپا دیده بودیم، اما در آخرین لحظه آنها ژائو فلیکس را امضا کردند. رفتار چلسی در این مدت واقعا گیج کننده بوده است.

دورتموند در مرحله گروهی در سخت ترین بازی خود مقابل سیتی در اتحاد 2-1 مقابل شاگردان گواردیولا شکست خورد و در سیگنال ایدونا پارک به تساوی بدون گل دست یافت. شاگردان ترزیچ شرایط بسیار خوبی را بعد از جام جهانی تجربه می کنند. آنها شش بازی متوالی در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان کسب کرده اند و با روحیه خوبی به مصاف چلسی خواهند رفت.

1801862

به همین دلیل تجزیه و تحلیل آنها دشوار است. بعد از اینکه در قرعه کشی متوجه شدیم که قرار است با چلسی بازی کنیم، شروع به آنالیز آنها کردیم، اما آنها چنان تغییراتی در نقل و انتقالات ایجاد کردند که آنالیز چندان مفید نبود.

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، می‌گوید چلسی تیم محکمی است که در ژانویه از قدرت به‌پیش رفته و شکست دادن آن‌ها کار آسانی نخواهد بود.

ترزیچ: چلسی تیم قدرتمندی است که در ژانویه از قدرت به بعد جلو رفت