قائد رحمتی و سعید آقایی در راه خانه


سرویس خبر شماره: 2020193
20 مه 1403 در 3:54 ب.ظ.
357

0نقطه نظر

دو بازیکن نساجی به احتمال زیاد به دیدار بعدی این تیم مقابل استقلال خوزستان خواهند آمد.

قائد رحمتی و سعید آقایی در راه خانه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی مازندران در دیدار اخیر خود مقابل پرسپولیس در حالی که بازیکنانی چون محمود قائد رحمتی، سعید آقایی، آریا برزگر و سیدمحمد احسن حسینی را در اختیار نداشت با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. دو نفر از این بازیکنان احتمالا در بازی بعدی مقابل استقلال خوزستان به شرایط بازی خواهند رسید.

محمود قائد رحمتی که فصل خوبی را در نساجی مازندران سپری کرده بود، دو هفته پیش در دیدار خارج از خانه مقابل سپاهان و تیم سابقش به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و در دیدار اخیر مقابل پرسپولیس نیز غایب بود، اما این احتمال وجود دارد که او نیز حضور داشته باشد. در مسابقه بعدی بازی خواهد کرد. استقلال خوزستان می آید و تیمش را همراهی می کند.

سعید آقایی مدافع چپ نساجی مازندران که با محرومیت و 4 اخطار عدم حضور او در بازی با پرسپولیس و تیم سابقش مواجه شده بود نیز به لیست برمی گردد و شانس حضور در ترکیب مقابل استقلال را خواهد داشت. خوزستان.

تیم فوتبال نساجی دوشنبه هفته آینده در یکی از دیدارهای حساس و سرنوشت ساز هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان می رود و جدال قاطعی بین گزینه های سقوط این دو تیم در جریان است.

مجله اخبار فوتبال داخلی