کارشناس نام منچستریونایتد آس هر باشگاه “مناسب” را می فروخت

گرام سونس، اسطوره لیورپول، مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد را به شدت مورد انتقاد قرار داد و میزان کار، تعهد و نگرش او را زیر سوال برد. او همچنین ادعا کرد که هر باشگاه “مناسب” این بازیکن انگلیسی را به دلیل عدم تمایل او به عقب نشینی می فروخت.

مارکوس راشفورد کمپین ضعیفی در 2023-24 داشته است

راشفورد، فارغ التحصیل آکادمی منچستریونایتد، در فصل گذشته در 35 بازی لیگ برتر، 17 بار گلزنی شگفت انگیز را به ثمر رساند و به عنوان بهترین گلزن این تیم به پایان رسید. انتظار می رفت که این وینگر چپ در این دوره از یک رقابت خوب دیگر لذت ببرد، اما اینطور نبود. این بازیکن 26 ساله به دلیل میزان کار ضعیف و عملکرد ضعیفش در طول مبارزات انتخاباتی با انتقاداتی مواجه شده است. او همچنین به دلیل نداشتن حرفه‌ای‌گرایی بسیار مورد انتقاد قرار گرفت، زیرا طبق گزارش‌ها قبل از بازی منچستر یونایتد در جام حذفی با نیوپورت کانتی، 12 ساعت مشروب خواری کرد. راشفورد اما پس از گذراندن یک محرومیت کوتاه عذرخواهی کرد و به میدان بازگشت.

او در فصل 2023-24 40 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است که تنها 8 گل زده و 5 پاس گل داده است.

توصیه گرام سونس به منچستریونایتد برای فروش مارکوس راشفورد

بازگشت راشفورد ضعیف بوده است، اما بزرگترین نگرانی سونس در پایان کار او نیست، بلکه میزان کار اوست. سونس در پادکست Three Up Front صحبت کرد (از طریق دیلی میل):

زمانی که من یک بازیکن بودم، به هیچ کس اجازه داده نمی شد که عقب را ردیابی کند، شما به جلو می دویدید، و حتی سریعتر برمی گشتید – به هیچ کس پاس داده نمی شد. من می توانم بگویم که قبل از زمان من و حتی اکنون برای بهترین تیم ها اینگونه بوده است.

اگر در یک باشگاه مناسب با افراد حرفه ای مناسب هستید، این کار را هر روز در تمرین انجام می دهید و اگر نباشید، آنها به دنبال شما خواهند آمد. مربی حتی مجبور نیست آن را بگوید، این چیزی است که در باشگاه های بزرگ اتفاق می افتد

او اضافه کرد:

این را باید در جلسات تمرینی در نظر بگیرید، چیزی که مارکوس رشفورد در مقابل راس بارکلی نشان داد که آنها چند هفته پیش با لوتون بازی کردند، به این معنی است که او باید این کار را در تمرین انجام می داد.

اگر او این کار را در یک باشگاه فوتبال درست انجام می‌داد، همه او را تا حدی تحت فشار قرار می‌دادند که درگیری‌ها رخ می‌داد، و اگر یاد نمی‌گرفتند، به فروش شما فکر می‌کردند.

رشفورد که قراردادش تا ژوئن 2028 اعتبار دارد، 399 بازی برای تیم بزرگسالان در تمامی رقابت ها انجام داده و 131 گل به ثمر رسانده و 64 پاس گل داده است.

https://sportslens.com/news/souness-manchester-united-slams/ منبع: