قرارداد رحیم موسترت با دلفین های میامی تا سال 25 تمدید شد

دلفین‌های میامی یکی از مشت‌های مرگبار 1-2 را در NFL در سال 2023 هنگام بازی دویدن داشتند. آنها در مقاطعی با مصدومیت دست و پنجه نرم می کردند، اما رحیم موسترت و دوون آچان میانگین 6.1 یارد در هر حمل را در طول فصل به دست آوردند، و به میامی کمک کردند تا با حمله عجله شماره 1 به پایان برسد.

دلفین ها رحیم موسترت را تا سال 2025 تمدید کردند

با توجه به حرکتی که این تیم در روز جمعه انجام داد، به نظر می رسد که آنها سعی دارند این دو سرعتی را حداقل برای چند فصل دیگر در کنار هم نگه دارند.

آچان در سال 2023 یک تازه کار بود و حداقل تا سال 2026 با دلفین ها محبوس شد. اما موسترت وارد فصل جاری خارج از فصل شد و تنها یک سال از تمدید دو ساله ای که قبل از آخرین کمپین امضا کرد، باقی مانده بود. به نظر می رسد که او ممکن است در سال 2025 برای آژانس آزاد هدایت شود.

در اخباری که مستقیماً از ایجنت او منتشر شد، روز جمعه فاش شد که موسترت با بازسازی قرارداد با میامی موافقت کرده است. این قرارداد او را برای یک فصل اضافی قفل می کند، به این معنی که او تا پایان فصل 2026 با دلفین ها خواهد بود.

موسترت در سال 2023 NFL را در راشینگ TD رهبری کرد

ساخت رحیم موسترت در دو فصل اخیر بهترین ساخته دوران حرفه ای او بوده است. او برای اولین بار در سال 2023 بیش از 1000 یارد را عجله کرد و 18 تاچ داون او روی زمین بیشترین تعداد را در NFL داشت. او با 32 سال سن بالاتر از استانداردهای قبلی است، اما تنها 674 تلاش در 9 سال زندگی حرفه ای خود داشته است، که بسیار کمتر از میانگین یک شروع کننده با تجربه است.

اینها تنها دو بازیکن دونده در فهرست فعلی دلفین ها نیستند. جف ویلسون جونیور هنوز یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است و قرار است در فصل آینده 2.3 میلیون دلار به دست بیاورد و میامی سالون احمد را با قراردادی یک ساله به ارزش 1.1 میلیون دلار بازگرداند. کریس بروکس نیز در لیست حضور دارد.

دلفین‌ها در حال حاضر مجموعاً 12.2 میلیون دلار برای بک‌فیلد خود در سال 2024 اختصاص داده‌اند، اگرچه الک اینگولد بیش از 25 درصد از این سقف را دریافت خواهد کرد.



https://sportslens.com/news/raheem-mosterts-contract-with-the-miami-dolphins-extended-until-2025/ منبع: