مورایس نیم ساعت فرصت به تیمی ناشناس


سرویس خبر شماره: 2011217
11 آوریل 1403 ساعت 6:40 ق.ظ.
751

0نقطه نظر

ادامه رقابت های مهم فصل؛

خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان از دقیقه 60 بازی تدارکاتی مقابل سپاهان ب بازیکنان اصلی تیمش را به طور کامل جایگزین بازیکنان جوان کرد.

مورایس نیم ساعت فرصت به تیمی ناشناس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این دیدار در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و نیما میرزازاد، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عیسی عباس، میلاد زکی پور، برایان دابو، محمد کریمی، کاوه رضایی، رضا شخاری، رضا اسدی و شهریار مغانلو. ترکیب اصلی سپاهان را تشکیل داد.

تیم اصلی سپاهان تا دقیقه 60 در زمین حضور داشت و در نیمه اول موفق شد سه گل به ثمر برساند.

مورائیس در دقیقه 60 تغییرات قابل توجهی ایجاد کرد و همه بازیکنان اصلی تیمش را با بازیکنان جوان و البته یکی دو دستیار سرشناس جایگزین کرد.

محمدصادق صالحی، علی احمدی، هادی محمدی، محمد امینی، مهدی حسینی، فرشاد احمدزاده، سیداحمد موسوی، مهدی میراحمدی، ماهان بندانی، عباس حبیبی و علی کمالی بازیکنانی هستند که از دقیقه 60 و در 30 دقیقه پایانی وارد زمین شدند. دقایق. بعد از دقایقی جای خود را به تیم اصلی سپاهان دادند. آنها در حال شکل گیری بودند که البته حضورشان با گل همراه بود و نتیجه نهایی بازی 3-1 شد. این گل زمانی توسط بازیکن سپاهان به ثمر رسید که علاوه بر حضور بازیکنان جوان در این تیم، فرشاد احمدزاده سرمربی سپاهان نیز به دلیل مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشته شد و تیمش با 10 بازیکن به کار خود ادامه داد.

سپاهان که در پنجره زمستانی فعالیت چندانی نداشت، در نیم فصل و در دیدارهای فشرده با کمبود بازیکن مواجه است و مورایس چاره ای جز یافتن بازیکنان مستعد و پتانسیل جواد برای حضور در تیمش ندارد.

مجله اخبار فوتبال داخلی