قریشی: بازیکن پیکان خطا کرده، چه پنالتی؟

مدافع ذوب آهن همچنین درباره گلی که سجاد عشوری به ثمر رساند و تیم حریف آن را اشتباه می داند، گفت: اصلا اشتباهی رخ نداد و بازیکن حریف به زمین افتاد و سجاد اصلاً گل نزد و هدف ما این بود. درست. ، اما در کل فوتبال از این اتفاقات رخ می دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد قریشی درباره صحنه های مشکوک ذوب آهن و پیکان به خبرنگار ما گفت: بعد از بازی دیروز بازیکنان و باشگاه پیکان در مورد داور صحبت کردند و گفتند که گل سجاد اشتباه بوده و صحنه پریدن من این بود. یک پنالتی است و من می خواهم این دو موضوع را توضیح دهم.

قریشی در پایان گفت: ما بهترین تیم زمین بودیم و بازی را بردیم و شایسته این پیروزی بودیم و نباید این برد هدر رود. البته به تصمیم کارشناسان احترام می گذارم اما گفتم چه اتفاقی افتاد و پنالتی نبود و خطایی در دروازه ما رخ نداد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1846157
10 اکتبر 1401 در 4:20 ب.ظ
379

0نقطه نظر

آنها نباید پیروزی ما را خراب کنند.

مدافع ذوب آهن می گوید از روی نقطه پنالتی خطا نکرد.

قریشی: بازیکن پیکان خطا کرده، چه پنالتی؟

وی ادامه داد: سرمربی کشورمان قبل از بازی گفت که در هنگام ضربه ایستگاهی تیرها مانع بازیکن پیشتاز تیم حریف می شود تا بقیه بازیکنان آنها اضافه شوند و ضربه سر بزنند و حامد نورمحمدی کاپیتان ما رفت و به این موضوع اشاره کرد. به داور در دقایق پایانی توپ بلند به میان جمعیت آمد و من هم سه قدم برداشتم و با بازیکن حریف برخورد کردیم و مطمئنم اگر داور می خواست خطا کند باید تقصیر بازیکن حریف را می گرفت چون او راه من را سد کرد و خودش را جلوی من انداخت و فکر می کنم در آن لحظه تصمیم به ادامه بازی گرفت کار درستی بود.