پرز: یکی به یوفا و الخلیفی بگوید رئال مادرید چه نوع باشگاهی است

پرز ادامه داد:“در 15 سال گذشته، نادال و فدرر 40 بار با هم جفت شده اند. ما شاهد 59 تقابل بین نادال و جوکوویچ در 16 سال بودیم. سوال من این است که آیا کسی این رویارویی را کسل کننده می دانست؟ قطعا اینطور نبود و همه از آن لذت بردند.” فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته بین ما و لیورپول برگزار شد، در 67 سال تاریخ لیگ قهرمانان، رئال و لیورپول که 6 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اند، فقط 9 بار مقابل هم قرار گرفتند که سه تای آن در مادرید بود، واقعا عجیب است. به علاوه، ما فقط 4 بار مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌ایم، همه این دو بازی اخیر به این معناست که هر فصل شاهد چندین بازی بین قدرت‌های بزرگ خواهیم بود و هر سال این بازی تکرار خواهد شد. جذابیت به فوتبال برمی گردد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1846158
10 اکتبر 1401 در 4:15 ب.ظ
161 امتیاز خبر

0نقطه نظر

سوپرلیگ باید برگزار شود

پرز در این خصوص گفت“فوتبال بیمار است و دیگر محبوبیت سابق را ندارد، به خصوص در بین جوانان. من یوفا را مسئول می دانم. اگر یوفا قرار بود مسابقات تنیس را سازماندهی کند، ممکن بود فقط سه دیدار بین راجر فدرر و رافائل نادال ببینیم. ما به دفاع ادامه می دهیم. سوپرلیگ اروپا و آن را اجباری می دانند.» به نظر من الخلیفی و یوفا باید یادآور شوند که رئال مادرید چه نوع باشگاهی است.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در دفاع از پروژه سوپرلیگ اروپا به شدت از ناصر الخلیفی و الکساندر چفرین انتقاد کرد.

پرز: یکی به یوفا و الخلیفی بگوید رئال مادرید چه نوع باشگاهی است

در این مراسم، پرز همچنین درباره سوپرلیگ اروپا صحبت کرد، پروژه ای که سال گذشته شکست خورد و دوباره گفت که فوتبال دیگر جذابیت مشابهی برای جوانان ندارد. وی در ادامه تاکید می کند که سوپرلیگ می تواند یک بار دیگر فوتبال را به ورزشی محبوب و جذاب برای جوانان تبدیل کند. به گفته وی، پرز همچنین به الکساندر چفرین رئیس یوفا و ناصر الخلیفی رئیس پاری سن ژرمن حمله کرده است. چفرین و الخلیفی بزرگترین حریفان سوپرلیگ هستند و بارها از پرز انتقاد کرده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجمع عمومی سالانه رسمی اعضای باشگاه رئال مادرید امروز برگزار شد و فلورنتینو پرز، رئیس این باشگاه به تشریح عملکرد فصل گذشته در مسابقات فوتبال مردان و زنان و همچنین بسکتبال پرداخت. پرز همچنین به نقل و انتقالات این باشگاه در تابستان امسال اشاره کرد و از بازیکنانی که اخیرا از رئال جدا شده اند تمجید کرد.