قصر فرهاد بعد از گسترش تلخ بود!

النصر با این برد ارزشمند 23 امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید و شاگردان فرهاد مجیدی با 26 امتیاز همچنان در رده هشتم قرار دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

درست 6 دقیقه بعد اشتباه دیگر مدافعان کولبا فرصت گل دوم را به نصر داد. توزی از پاس ارسالی رایان مندز و خطای دفاع وسط حریف نهایت استفاده را برد و با یک ضربه دقیق فاصله را به دو بست.

در حالی که نیمه اول این دیدار بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید، در نیمه دوم النصری به پیروزی ارزشمند و قاطعی مقابل حریف خود دست یافت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها 48 ساعت پس از اعلام تمدید قرارداد فرهاد مجیدی با باشگاه اتحاد کلبه، این تیم در هفته بیست و یکم لیگ برتر امارات به مصاف النصر رفت و در حالی که فرهاد مجیدی را به خاطر نداشت. با محرومیت از نیمکت، در نهایت شکست سخت و سنگینی را مقابل این تیم متحمل شد.

رایان مندز که بانی گل دوم تیمش بود با حرکتی انفرادی و تکنیکی به محوطه جریمه اتحاد کلبا نفوذ کرد و با شلیک یک شوت زمینی از سمت راست دروازه بان از اشتباه او نهایت استفاده را کرد. و گل سوم نصر را به ثمر رساند و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید.

در دقیقه 57 گلبر مدافع آبی ها از زمین خود توپ بلندی را پشت دفاع کولبا ارسال می کند و عبدالله توره مهاجم النصر از ضعف مدافعان میانی استفاده می کند و فرار می کند. دست هایشان برای علامت گذاری

1837990

تیم اتحاد کلبا در غیاب سرمربی ایرانی خود شکست سنگینی را مقابل النصر متحمل شد.

قصر فرهاد بعد از گسترش تلخ بود!

اما این پایان کار نبود و کولبا خط دفاعی اتحاد و دروازه بان این تیم شب کابوس وار خود را با زدن گل سوم در دقیقه 78 پایان دادند.

1837991


سرویس خبر شماره: 1898714
14 آوریل 1402 در 00:01
14.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شکست سنگین کولبا در روز وحشتناک خط دفاع