گزینه اصلی چلسی برای جایگزینی پاتر/ رقابت جدی بین دو دشمن برای جذب سرمربی جوان

این مطلب را نیز بخوانید: واکنش های تند به برکناری سرمربی چلسی/ شما همچنان کوچک ترین باشگاه انگلیس هستید



سرویس اخبار فوتبال خارجی

زمانی که اخراج پاتر اعلام شد، چلسی تایید کرد که او تا اطلاع ثانوی و تا انتخاب سرمربی جدید برونو سالتر، هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت.

و این در حالی است که قبل و بعد از اخراج آنتونیو کونته از تاتنهام، اخباری مبنی بر نیمکت نشینی ناگلسمن این تیم انگلیسی نیز منتشر شده بود. اما برخی رسانه ها در آلمان ادعا کردند که ناگلزمن عجله ای برای بازگشت فوری به تمرینات ندارد و ترجیح می دهد تا تابستان صبر کند.

فابریزیو رومانو نیز در واکنشی جداگانه این ادعاها را تایید کرد و ناگلزمن را دارای بیشترین شانس برای انتقال به چلسی دانست. گفته می شود قبل از اخراج پاتر، از جولیان ناگلسمن به عنوان گزینه باشگاه در جلسات مدیریت باشگاه چلسی برای بررسی عملکرد تیم نام برده می شد.

در حالی که گزینه های متعددی مانند لوئیس انریکه، زین الدین زیدان و برندان راجرز به عنوان جایگزین های احتمالی برای گراهام پاتر مطرح می شود، دیلی میل و برخی رسانه های انگلیسی دیگر مدعی شده اند که شانس جولیان ناگلزمن، سرمربی جوان آلمانی اخراج شده اخیر از بایرن وجود دارد. نشستن روی نیمکت چلسی بیش از گزینه های دیگر است.

دقایقی پیش چلسی برای دومین بار در این فصل رسما گراهام پاتر سرمربی خود را برکنار کرد. در ابتدای فصل، آبی های لندن توماس توخل آلمانی را اخراج کردند و پاتر را جایگزین او کردند.