قیام ساپینتو علیه بیرانوند: حامیان را فراموش نکنید!

محمدحسین مرادمند جزو اولین کسانی بود که در گفت و گو با مجله اخبار فوتبال او قول داد این ضربه بیرانوند را تلافی کند. اکنون نیز در نشست خبری پیش از دربی فرداریکاردو ساپینتو در این باره صحبت کرد و البته با کلماتی که با تهدید به انتقام مزین شده بود، اعلام کرد که هیچکس در استقلال این حرکت را فراموش نخواهد کرد.

* تماشاگران حرکت بیرانوند را فراموش نکنند
وی سپس از بیرانوند تمجید کرد اما گفت هیچکس این ژست او را فراموش نمی کند. علیرضا دروازه بان خوبی است، من با او رابطه خوبی دارم اما کاری که انجام داد را دوست نداشتم. من این ژست را فراموش نمی کنم و امیدوارم فردا هم عموم مردم آن را فراموش نکنند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بیرانوند بعد از بازی به هواداران گفت: ساپینتو نگران نباشید، هر تیمی که بهترین باشد برنده دربی می شود. ببینیم فردا چی میشه من به نظر همه احترام می گذارم. ترجیح می دهم در زمین بازی صحبت کنم.

1881559



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی استقلال با بیان اینکه حرکت بیرانوند در پایان دربی قبلی را فراموش نمی کند از هواداران استقلال خواست که او را فراموش نکنند.

قیام ساپینتو علیه بیرانوند: حامیان را فراموش نکنید!


سرویس خبر شماره: 1940987
9 ژوئن 1402 ساعت 21:00
116.4K امتیاز خبر|

62نقطه نظر

این الگوی تهدید برای فوتبال خوب نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پای علیرضا بیرانوند در دو نشست خبری پیش از دربی پایتخت باز بود. یحیی گل محمدی در مورد دروازه بان تیمش و ریکاردو ساپینتو صحبت کرد. اما صحبت های سرمربی استقلال در مورد دروازه بان رقیب در نوع خود بسیار جالب بود و البته از ژست دروازه بان گلایه کرد.

پس از پایان شهرآورد شماره 100، علیرضا بیرانوند مقابل حضار ایستاد و او شادی گل جنجالی را ساخت. دستش را زیر گردن او گذاشت که انگار می خواهد سرش را از تن جدا کند و این کار را در 2 زمان مختلف انجام داد. ژستی که با عصبانیت هواداران و بازیکنان استقلال همراه شد.

1881558

* این مدل تهدیدهای افراطی برای فوتبال خوب نیست
ساپینتو در بخشی از این نشست خبری گفت: من برای دروازه بان آنها (بیرانوند) احترام کلی قائلم، حس خیلی خوبی با او دارم، برای او احترام کامل قائلم. اما بازیکنان، تماشاگران و همه ما کارهایی که او بعد از بازی مقابل ما انجام داد را فراموش نخواهیم کرد. ما باید به هم احترام بگذاریم! چه برد و چه باخت، باید به یکدیگر احترام بگذاریم. اما این نوع تهدید برای فوتبال خوب نیست.

1881557