رد پیشنهاد استقلال به بازیکن کلمبیایی

مهاجم خارجی آلومینیوم اراک هیچ پیشنهادی برای انتقال به سایر تیم ها دریافت نکرده است.

رد پیشنهاد استقلال به بازیکن کلمبیایی

با وجود این هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از استقلال یا سایر تیم های ملی و خارجی به باشگاه آلومینیوم اراک نرسیده است و در صورت تحقق این امر، زاپاتا باید یک فصل دیگر در این تیم به کار خود ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1940993
9 ژوئن 1402 در 09:03 ب.ظ |
66.4K |

9نقطه نظر

زاپاتا مشتری ندارد!

در شرایطی که هانسل زاپاتا یک فصل دیگر با آلومینیوم اراک قرارداد دارد و این باشگاه تاکید می کند که به تعهدات خود در قبال این بازیکن عمل کرده و اجازه فسخ یک طرفه برای این بازیکن را نداده است، اما بعید نیست که مهاجم کلمبیایی به این بازیکن بپیوندد. تیم دیگری در کشور فصل آینده یا خارج از ایران بازی کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صحبت های ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با هانسل زاپاتا بازیکن کلمبیایی آلومینیوم در بازی دور دوم این دو تیم که در اراک برگزار شد، شایعاتی را در مورد او به وجود آورده است. تمایل به جذب این مهاجم خارجی که هنوز هم تایید یا تکذیب نشده و همچنان گمانه زنی هایی در این زمینه وجود دارد.

زاپاتا در فصل اخیر لیگ برتر سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد و پس از پایان این رقابت ها ایران را ترک کرد و راهی کلمبیا شد اما در این شرایط شایعاتی مبنی بر جدایی او از اراکیس به گوش می رسید که می تواند به واقعیت تبدیل شود. این بازیکن با پرداخت مبلغ رضایت نامه تیم دیگری را انتخاب می کند.

1835536