قیمت 6 رقمی برای رونالدو/کریستیانو پاداش گرفته و درخواست جدایی داده اند؟

هنوز 12 ماه از قرارداد رونالدو باقی مانده است. او نظر چلسی را به خود جلب کرده است و آبی ها در حال سنجیدن جوانب مثبت و منفی حضور بازیکن سابق رئال مادرید در ترکیب خود هستند. اما بایرن امکان جذب او را در تابستان امسال رد کرد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

یکی از منابع داخلی اولدترافورد می گوید: “قراردادها همه در ابتدای جولای تمدید شد و سپس اخبار منتشر شد که کریستیانو می خواهد برود.” رونالدو در یونایتد حدود 50 درصد از دستمزد خود را کاهش داد و حقوق و پاداش او در ایتالیا 900 هزار پوند در هفته بود. اما یونایتد پاداش های سالانه را برای او در نظر گرفت. خودی ها می گویند این بند خیلی منصفانه نبود. برخی بدبین هستند و می گویند زمان اعلام خروج رونالدو بلافاصله پس از دریافت پاداش نامناسب بوده است. یونایتد قبلاً با پرداخت سالانه مشابهی به پل پوگبا و الکسیس سانچز موافقت کرده بود و معتقد بود که هزینه های کلی آنها را تقسیم می کند.

منابعی در منچستریونایتد فاش کردند که رونالدو از شروع سال دوم قراردادش در پایان ژوئن مبلغ هنگفتی دریافت خواهد کرد. این معامله بخشی از قراردادی بود که با مقامات یونایتد در تابستان گذشته انجام شد.

این منبع گفت: او کار اشتباهی انجام نداده است، اما برخی معتقدند زمان وقوع این اتفاقات ممکن است تصادفی نبوده و رونالدو می توانست هفته ها پیش تمایل خود را برای جدایی نشان دهد.