شاهرخ بیانی: جام جهانی با آسیا فرق دارد

وی در خصوص حضور مجدد مربیان خارجی در لیگ گفت: اکنون که فوتبال به روز شده است مربیان ایرانی ما مانند نکونام، قلعه نویی، ساکت الهامی و یحیی هیچ کمبودی برای مربی خارجی ندارند. ما روزانه تمرین می کنیم اما برخی مدیران دوست دارند مربی خارجی بیاورند و فکر کنند چه اتفاقی می افتد. چهار تا پنج ماه طول می کشد تا یک مربی خارجی با شرایط اینجا آشنا شود و در نهایت نتیجه نمی گیرد و می رود. فقط پولی است که از خزانه ما به غریبه ها می رسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در این خصوص افزود: خود شما شرایط تیم ملی را می دانید و مربی باید حرف اول و آخر را بزند، حتی رئیس فدراسیون هم نباید حرفی برای گفتن داشته باشد. او باید برنامه و افکار خود را به میدان بیاورد و اجرای آنها وظیفه بازیکن است. متاسفانه برخی از بازیکنان خارج از کشور بازی می کنند و تعجب می کنند که چه اتفاقی افتاده است! اگر این طرف یا آن طرف بازی کنی، پول فرق می کند و فوتبال فرقی نمی کند. تنها کار یک بازیکن تمرین کردن است. بازیکن نباید برای مربی تصمیم بگیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاهرخ بیانی، سرمربی هواداران در حاشیه تمرین تیم خود در گفتگو با خبرنگاران گفت: تیم هواداران تیمی جوان با بچه های خوب است. من تازه به تیم ملحق شدم. فکر می کنم تیم ما روز به روز پیشرفت می کند و انشالله در جام حذفی حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

سرمربی هواداران معتقد است مربی ایرانی باید روی نیمکت لیگ و تیم های ملی بنشیند.


سرویس خبر شماره: 1832857
19 جولای 1401 ساعت 12:05 |
255

0نقطه نظر

شنیدم تغییراتی خواهد شد

بیانی درباره حواشی این روزهای تیم ملی گفت: با اسکوچیچ به جام جهانی رفتیم اما بازی های او در جام جهانی با آسیا متفاوت است. من هم شنیدم که تغییر در راه است. فکر می کنم اگر از مربی ایرانی استفاده کنند در این شرایط فرقی نمی کند. همه از مربی ایرانی حمایت کنیم تا حداقل بدانیم یک ایرانی روی نیمکت تیم ملی ما نشسته است.

وی درباره تفاوت بودجه تیم ها گفت: چهار پنج تیم صنعتی و استقلال و پرسپولیس همیشه بودجه متفاوتی با تیم های خصوصی داشته اند. تیم ما بودجه خاصی دارد و سعی کردیم از جوانان خوب استفاده کنیم. انشاالله بتوانیم حرفی برای گفتن به این تیم ها داشته باشیم.