لایپزیگ برای جذب تیمو ورنر از چلسی چراغ سبز نشان داده است

تیمو ورنر قصد دارد در تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر حضور دائمی داشته باشد و به همین دلیل فصل آینده برای او بسیار مهم خواهد بود. بازی در لایپزیگ می تواند برای او مفید باشد زیرا ورنر دقایق بیشتری در این تیم آلمانی بازی خواهد کرد تا در چلسی. تیمو ورنر فصل گذشته 21 بازی برای چلسی انجام داد، در حالی که در فصل 2020-2021 که پیراهن لایپزیگ را بر تن می کرد، 35 بازی برای این تیم انجام داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1836660
آگوست 12, 1401 @ 8:54 ب.ظ
987

0نقطه نظر

مدیر ورزشی لایپزیگ مدعی است که این باشگاه علاقه مند به جذب تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی است اما در حال حاضر با این هدف فاصله زیادی دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستوفر فیفل، مدیر ورزشی باشگاه لایپزیگ می گوید که این باشگاه علاقه مند به جذب تیمو ورنر بازیکن فعلی چلسی است که زمانی بازیکن لایپزیگ بود اما در حال حاضر دور است.

فایفر با تمجید از تیمو ورنر گفت: “شکی نیست که تیمو را بازیکنی هیجان انگیز می دانیم. او یک مهاجم بسیار سریع و بازیکن تیم ملی آلمان است.”

مدیر ورزشی لایپزیش در گفت و گو با اسکای آلمان گفت: “ما از زمان انتقال تیمو ورنر به چلسی با او در تماس بوده ایم. اما در حال حاضر به قرارداد نزدیک نیستیم و تا زمانی که مطمئن نباشیم چیزی اعلام نخواهیم کرد.” .

چلسی خواهان دریافت 33 میلیون یورو برای انتقال تیمو ورنر است اما لایپزیگ ترجیح می دهد به جای انتقال دائمی این ستاره آلمانی، او را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. گفته می شود دلیل این تصمیم لایپزیگ این است که این باشگاه آلمانی به تازگی با داوید راوم برای تقویت خط حمله خود قرارداد امضا کرده است.