لبخند پرسپولیسی ها در مقابل ناکامی ستاره تراکتور


سرویس خبر شماره: 2018941
15 مه 1403 در 5:45 ق.ظ.
266 امتیاز خبر

0نقطه نظر

احتمالا ریکاردو آلوز در این فصل نتواند به رکورد گلزنی سعید صادقی برسد.

لبخند پرسپولیسی ها در مقابل ناکامی ستاره تراکتور

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریکاردو آلوز فصل را مانند فصل گذشته با گل های زیادی آغاز کرد اما با گذشت زمان آمار او نیز رو به افول گذاشت و حالا با ابوالفضل جلالی که هر دو 9 گل در این فصل به ثمر رساندند، در جایگاه اول مشترک است. . انجام داد.

ریکی آلوز با مجموع 22 پاس گل یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر خلیج فارس محسوب می شود و ارزش کار این ستاره پرتغالی در این است که او توانست آمار پاس گل های خود را به کمتر از بیست عدد برساند. فقط دو فصل

با این حال آلوز در این دو فصل تمام تلاش خود را کرد تا رکورد 14 پاس گل سعید صادقی را بشکند و به بهترین پاسور تاریخ لیگ برتر تبدیل شود اما برای دومین بار پیاپی در این کار ناکام ماند.

2017887

ریکاردو برای رسیدن به رکورد سعید صادقی باید در ادامه فصل در هر بازی یک پاس گل بدهد که شاید چندان واقعی نباشد. البته آلوز در فصل گذشته موفق شد چندین بازی متوالی به ثمر برساند اما حتی اگر تا پایان فصل 5 گل هم به ثمر برساند باز هم از رکورد صادقی نمی گذرد.

به این ترتیب آلوز که فصل آینده با تراکتور قرارداد دارد باید در لیگ بیست و چهارم این هدف را دنبال کند. جایی که تراکتور از او انتظار درخشش بیشتر در تیمش را دارد.

عکس مهروز احمدی

مجله اخبار فوتبال داخلی