لحظه ای که تراکتور در خواب می بیند (عکس)


سرویس خبر شماره: 2011683
14 آوریل 1403 در 06:17
18.1 هزار امتیاز خبر|

18نقطه نظر

پاکو خمس انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل سپاهان دارد.

لحظه ای که تراکتور در خواب می بیند (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شکست امسال مقابل پرسپولیس، استقلال و سپاهان در چهار دیدار انتقادات زیادی را متوجه پاکو خمس کرده است. اگرچه تیم او نمایش تهاجمی و درخشانی را به نمایش گذاشت و بهترین نتایج تراکتور را در دوران محمدرضا زنوزی به ثبت رساند، اما ناکامی مقابل مدعیان برخی از هواداران تراکتور را به منتقدان او تبدیل کرد.

او البته فصل گذشته در دیدار مقابل سپاهان به پیروزی مهمی دست یافت که سرنوشت لیگ برتر و تراکتورسازی را تغییر داد. تراکتور از یک سو با این پیروزی به مقام چهارم و سهمیه آسیا دست یافت و از سوی دیگر در پایان فصل سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد.

نکته مهم در مورد تراکتور این است که آنها در سال های اخیر اغلب شکست خورده اند، مخصوصاً مقابل پرسپولیس و استقلال، اما به هر حال برای پاکو خمس گران تمام شد و هواداران تراکتور خواهان نتایج بهتر در دیدارهای رودررو با حریف مستقیم هستند.

دیدار با سپاهان بهترین فرصت برای سرمربی اسپانیایی است تا با کمک هواداران به پیروزی بزرگی دست یابد و جایگاه تیمش در رده سوم را تثبیت کند.

2006241
2006243
2006242

فصل گذشته، پیروزی مقابل تراکتور، خمس زایدالافسا را ​​بر آن داشت تا شادی خود را نشان دهند و جشن بزرگی را در برابر سکوهای تی تی ترتیب دهند. جشنی که او امیدوار است چهارشنبه برگزار شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی