لوکاس: ما به ادعاهای ژاوی و مسی اهمیتی نمی دهیم

ال کلاسیکو یکشنبه آینده:صحبت در مورد این بازی طبیعی است اما ما فقط روی شاختار تمرکز کرده ایم. گفتم برد در این بازی بسیار مهم است و بعد به بارسا فکر خواهیم کرد.”

لوکاس که برای چند هفته مصدوم شده بود، اکنون آماده بازی است“از مصدومیتم بهبود یافتم و اکنون دردی ندارم. اگر مربی صلاح بداند در ترکیب خواهم بود.”

لوکاس واسکز در نشست خبری این بازی گفت:“این بازی برای ما مانند یک فینال است و این بسیار مهم است. اگر ما برنده شویم، به مرحله بعد خواهیم رفت. با برنامه فشرده ای که قبل از جام جهانی داریم، پیروزی در بازی امشب و صعود اهمیت دو چندانی دارد. این مهم است. کار آسانی نیست، اما خوشبختانه ما روند خوبی را دنبال می کنیم و امیدوارم برنده شویم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید پس از پیروزی 0-1 خود در ورزشگاه ختافه، امشب در ورشو لهستان به مصاف شاختار دونتسک می رود. این دیدار به دلیل جنگ روسیه و اوکراین در لهستان برگزار می شود. رئال هفته گذشته در برنابئو دو بر یک شاختار را شکست داد و در صورت پیروزی امشب، صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1847630
19 اکتبر 1401 در 03:01 ب.ظ |
4.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

هر سال قهرمانی سخت تر می شود

لوکاس واسکز درباره ادعای لیونل مسی و ژاوی مبنی بر اینکه بهترین تیم همیشه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نمی شوداین موضوع در سال‌های اخیر بارها مورد بحث قرار گرفته است. قهرمانی در لیگ قهرمانان تصادفی نیست و هیچ تیمی به این شکل برنده نمی‌شود. هر سال قهرمانی در لیگ سخت‌تر می‌شود و همینطور است که ما توانسته‌ایم قهرمانی پنج را ببریم. بارها در هشت سال گذشته باعث افتخار است این کامنت ها اصلاً برای ما جالب نیست و نه تنها ما را آزار نمی دهد بلکه بیشتر به ما انگیزه می دهد. اما ما قهرمان شدیم. امسال هم برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوکاس وازکز به درخواست ژاوی و لیونل مسی پاسخ داده و می گوید قهرمانی در لیگ قهرمانان یک اتفاق نبود.

لوکاس: ما به ادعاهای ژاوی و مسی اهمیتی نمی دهیم