لوکا دونچیچ می گوید که ماوس ها در حالت دفاعی قفل شده اند

با پیروزی در روز سه شنبه مقابل ماوریکس رکورد خود را به 43-29 در این فصل بهبود بخشید. این یک بازی مهم در برابر ساکرامنتو بود که تنها یک بازی از ماوس در غرب عقب تر است. روز سه‌شنبه، دالاس با نتیجه 132 بر 96 در زمین مسابقه پیروز شد و بسکتبال فوق‌العاده‌ای را در دفاع به نمایش گذاشت.

این کاری است که ماوریکس در 10 بازی اخیر خود انجام داده است که در آن 9-1 بوده است. علاوه بر این، این تیم در 5 بازی پیروز شده است. دالاس 10 بازی در این فصل با احتساب بازی امشب خود دارد. این یک مسابقه دیگر در مقابل کینگز است، این بار در دالاس. آیا ماوریکس می تواند به روند داغ خود ادامه دهد و به عنوان یک واحد دفاعی منسجم بازی کند؟

ماوریکس در 10 بازی اخیر خود 9-1 شده است و در خط دفاعی عالی است.

برای ماوریکس، قفل کردن در دفاع ممکن است کلیدی برای تهدید مشروع در کنفرانس غرب باشد. با لوکا دونچیچ و کایری اروینگ، تیم استعداد تهاجمی خود را ثابت کرده است. سرمربی جیسون کید نیازی به نگرانی در مورد اینکه امتیازات از کجا می آید نباشد. این در مورد این است که بتوانید در حالت دفاعی قفل شوید و در آن نقطه توقف کنید. اگر Mavs بتواند به این کار ادامه دهد، یک دوره پس از فصل عمیق خواهد داشت. ماوریکس در سه بازی اخیر خود امتیاز (99.3) در هر بازی را کسب کرده است.

سرمربی جیسون کید 10 بازی پیش دریک جونز جونیور و دنیل گافورد را به ترکیب اصلی اضافه کرد. این تیم در آن بازی ها 9-1 پیش رفته است و در دفاع پیشرفت می کند. علاوه بر کایری اروینگ، هر بازیکن دیگر برای دالاس حداقل شش فوت و شش است. این نوع طول در خط دفاعی چیزی است که می تواند تیم های حریف را در پلی آف مختل کند. در صورتی که ماوریکس بخواهد در فصل پس از پایان فصل پیش برود، خط دفاعی نقطه کانونی باقی فصل برای ماوریکس خواهد بود.

ماوریکس امشب در خانه خواهد بود تا در دومین بازی از یک بازی خونه به خونه به مصاف کینگز برود. لوکا دونچیچ از دالاس در بازی با کینگز با مصدومیت آشیل مشکوک است. با این حال این بازیکن 25 ساله دو روز کامل برای استراحت و ریکاوری برای بازی امشب وقت داشته است. اگر دانچیچ بازی مقابل کینگز را از دست بدهد، مسابقه بعدی آنها یکشنبه مقابل راکتس است.



https://sportslens.com/news/dallas-luka-doncic-says-the-team-has-locked-in-on-defense-during-their-recent-hot-stretch/ منبع: