ژابی آلونسو بیانیه ای را ارائه می دهد که به رویاهای هواداران لیورپول پایان می دهد

بسیاری از هواداران لیورپول می خواستند ژابی آلونسو مردی باشد که تابستان امسال جانشین یورگن کلوپ شود، اما او اکنون اخباری را که پیش از کنفرانس مطبوعاتی او منتشر شده بود تأیید کرده است.

این بازیکن اسپانیایی در گفتگو با رسانه ها گفت: هفته گذشته جلسه ای (با مسئولان باشگاه) داشتم و آنها را از تصمیم خود برای ادامه مربیگری بایرلورکوزن مطلع کردم.

پس از صحبت‌های زیادی در مورد آینده‌ام، از استراحت برای تأمل و تصمیم‌گیری استفاده کردم. احساس می‌کنم این مکان مناسبی برای من به عنوان یک مربی جوان است. کار من در بایر تمام نشده است. من می خواهم به باشگاه کمک کنم، به بازیکنان کمک کنم تا پیشرفت کنند، هیئت مدیره عالی است… اینجا همه چیز فوق العاده است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) یورگن کلوپ به روز رسانی مصدومیت هفت نفره قبل از برایتون

تمام کارت های من روی میز است. من در مورد تصمیم فکر کرده ام زیرا شما باید خوب تأمل کنید. وقتی آن را گرفتم احساس کردم باید آن را با همه به اشتراک بگذارم. نشانه احترام است. امروز صبح در یک گفتگوی تیمی به بازیکنان اطلاع دادم. ما در حالت عادی آماده شده ایم.

شما بچه ها حدس و گمان های زیادی انجام دادید – حتی از ماه مه گذشته! این بخشی از تجارت است و من تحت فشار آن قرار نگرفته ام. مهم این بود که تاثیری روی تیم نداشته باشد و ذهنیت تیم خوب بود. همه چیز روشن است.”

بیشتر بخوانید: (ویدئو) هواداران لیورپول عاشق پیام صمیمانه فن دایک به هم تیمی خود در باشگاه خواهند بود.

پس از آن تمام است، ما می‌توانیم احتمال حضور این بازیکن 42 ساله در آنفیلد را رد کنیم و جستجو برای یافتن نامزد جدید ریچارد هیوز و مایکل ادواردز ادامه خواهد داشت.

به عنوان یک بازیکن سابق و مورد علاقه هواداران به عنوان قرمز، ما فقط می توانیم برای این هافبک سابق بهترین ها را برای آینده آرزو کنیم و شاید راه های ما قبل از پایان این رقابت ها به هم برسند.

می توانید نظرات آلونسو (از ساعت 7:40) را از طریق بایر 04 لورکوزن در یوتیوب تماشا کنید:

نمای نزدیک EOTK با گریگوری ویگنال: افسانه های LFC با اریکسون، جانشین کلوپ و موارد دیگر

https://www.empireofthekop.com/2024/03/29/alonso-statement-end-dreams/ منبع: