لیورپول بالاخره اعلام کرد که چه زمانی تیاگو و استفان باجستیچ بازخواهند گشت – لیورپول اف سی

لیورپول مدت زیادی منتظر بوده تا بتواند تیاگو یا استفان باجستیچ را دعوت کند، اما ممکن است پایان سرانجام اگر بازدهی تمرین طبق برنامه پیش برود، در معرض دید باشید.

یورگن کلوپ از آوریل سال گذشته نتوانست تیاگو را به دلیل آسیب دیدگی لگن که نیاز به عمل جراحی داشته باشد، دعوت کند.

این موضوعی بود که اسپانیایی برای خودش پیش‌بینی کرده بود، سبک بازی او چنین است، اما او می‌تواند در این فصل به ایفای نقش نزدیک‌تر شود – و همین را می‌توان در مورد بایچتیک گفت.

این هافبک جوان دو بار در فصل 2023/24 بازی کرده است اما در 22 بازی اخیر دیده نشده است، اگرچه باشگاه برنامه دارد تا آنها را در ماه فوریه به تمرینات بازگرداند.

آنها برای پایان این ماه آماده نخواهند بود. پپین لیندرز، دستیار مدیر، در مورد برنامه باشگاه گفت: احتمالاً در ماه آینده با ما تمرین خواهیم کرد.

“اما هر دو (بدون) عارضه، در حال پیشرفت هستند.”

لیورپول، انگلیس - سه‌شنبه، 6 سپتامبر 2022: تیاگو آلکانتارا، بازیکن لیورپول، در جریان یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA، پیش از بازی روز اول لیگ قهرمانان اروپا، گروه A، بین SSC ناپولی و لیورپول FC.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

بر خلاف ضربه اخیر برای ترنت الکساندر-آرنولد، حداقل یک خبر مثبت است، اگرچه ما هنوز زمان زیادی داریم تا قبل از بازگشت آنها به تمرینات کامل و سپس اقدام رقابتی صبر کنیم.

بازگشت به تمرینات کامل تیم نه تنها برای آنها بلکه کل تیم را تقویت می کند، از آنجا آنها باید قبل از انجام یک بازی رقابتی، بدون مشکل تمرین کنند.

این می تواند اواخر فوریه یا حتی مارس باشد، خیلی به تناسب اندام، استقامت و نحوه واکنش آنها به افزایش بار کاری پس از مدت ها دوری از تیم بستگی دارد.

با این حال، در این مرحله، فقط می توان آن را به عنوان یک نکته مثبت تلقی کرد، و بازگشت آنها به تمرینات احتمالاً به دنبال اندی رابرتسون و کوستاس تسیمیکاس خواهد بود.

لیندرز روز جمعه به خبرنگاران گفت: “امیدوارم هر دوی آنها – روبو و کوستاس – در پایان این ماه برای تمرین با تیم بازگردند.”

آخرین بررسی مصدومیت

https://www.thisisanfield.com/2024/01/liverpool-finally-reveal-when-thiago-and-stefan-bajcetic-will-be-back/ منبع: