مشکلات فاحش استقلال در نقل و انتقالات/ مشخص است که سپاهان تیم نکونام را تقویت نمی کند!



در لیست دوم نام 4 یا 5 بازیکن سپاهان از جمله فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، دانشگر و نورافکن را می بینیم و البته روبرتو تورس نیز بازیکن گل گهر است که شاگرد جواد در فولاد بوده است.

اینکه نکونام شخصیت بالایی دارد و بازیکنان سرشناس می خواهد، درست است و باید این حق را داشته باشد چون یک تیم بزرگ بازیکن بزرگ می خواهد. جواد پیش از این با حضور در استقلال از اوساسونا مثال زده بود، اما طبیعتا سپاهان که یکی از جدی ترین رقبای استقلال است، نمی خواهد استقلال را تضعیف و تقویت کند. مورائس البته هادی محمدی، احسان پهلوان، رضا شکاری و … را در کارنامه خود داشت. در لیست مازاد اما سپاهان های دیگری هم در لیست بی نام دوم حضور دارند که همگی از ارکان اصلی سپاهان محسوب می شوند و البته من قرارداد دارم.

در واقع نه تنها تهیه لیست اول جواد تقریبا غیرممکن بود، بلکه لیست دوم او نیز در همین حالت است و ممکن است ارائه لیست سوم زمان زیادی را از او بگیرد! البته ما تأکید می کنیم که Nekonam حق دارد بازیکنان برتر را برای Esteghlal خریداری کند. تیم وی در نیمه اول فصل فاقد یک ستاره بزرگ بود و بیشتر شبیه “تیم” با اثر انگشت خود جاواد به وضوح قابل مشاهده بود.

استقلال ستاره های سپاهان، پرسپولیس و تراکتور را در اختیار ندارد و طبیعی است که نکونام بازیکن بزرگی می خواهد اما یافتن این بازیکنان بزرگ در این شرایط و در این مرحله کار سختی است. استقلال نه مهاجم و گلزن شش امتیازی دارد و نه نقشه کش و هافبک بزرگی مثل مجتبی جباری یا خود نکونام. در این شرایط جواد باید حق داشته باشد اما باشگاه نمی تواند بازیکنی را که قرارداد دارد (همچنین با سپاهان) جذب کند و باید جور دیگری فکر کند.

امروز اعلام شد 15 میلیارد تومان بودجه استقلال کم شده و این باشگاه و جواد نکونام را با مشکل جدیدی مواجه کرده است. با این حساب افراد خوداشتغال قراردادهای خود را بیشتر کاهش دهند…



سرویس داخلی اخبار فوتبال