لیورپول برچسب قیمت “کاملا استثنایی” 25 سال را می زند

گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول قیمت خود را برای هر خواستگار بالقوه ای که علاقه مند به عقد قرارداد با Caoimhin Kelleher در تابستان امسال است، اعلام کرده است.

ملی پوش جمهوری ایرلند در این دوره 9 بار برای قرمزها بازی کرده است (در تمام رقابت ها) اما یک بار دیگر مجبور شده است در دستور نوک زدن یورگن کلوپ به جایگاهی پشت سر آلیسون بکر بسنده کند.

با وجود اینکه شماره 1 ما به عنوان بهترین دروازه بان جهان شناخته شد، شرم آور نیست، اما اخیراً گزارش هایی مبنی بر اینکه کلهر به دنبال فوتبال معمولی تیم اصلی است، منتشر شده است.

این چیزی است که او به زودی در مرسی ساید به سختی می تواند به آن دست یابد، اما گزارش تازه ای از دیلی میل (از طریق Rousing The Kop) ادعا می کند که لیورپول برچسب قیمتی 20 میلیون پوندی برای این بازیکن 25 ساله تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) مو صلاح یک امتیاز را برای مصر در AFCON با ضربات وقت تلف شده قطعی نجات داد.

تاکتیک‌دان آلمانی ما قبلاً شماره 62 ما را «کاملاً استثنایی» با استعداد متولد کورک که اغلب در زمان فراخوانی تحت تأثیر قرار می‌گیرد، برچسب‌گذاری کرده است.

اعتقاد بر این است که لیورپول آنتونی پترسون از ساندرلند را به عنوان جایگزینی ایده آل برای کلهر معرفی کرده است، اگر او بخواهد از بازیکنانی مانند برایتون و برنتفورد جدا شود که قبلاً به دنبال جذب این بازیکن ایرلندی بودند.

کلوپ در تابستان توضیح داد که فقط یک «پیشنهاد فوق‌العاده» او را مجبور می‌کند حتی به فروش توپ‌باز فکر کند، اما اگر ضربه‌گیر بخواهد برای جدایی تلاش کند، به نظر می‌رسد که 20 میلیون پوند مبلغی است که ما به دنبال آن هستیم.

🚨EOTK Insider با نیل جونز: امضای سامرویل روی باکایوکو منطقی‌تر است، ستاره جوان LFC که می‌تواند ثروتی را برای Reds ذخیره کند، آخرین پنجره ژانویه و خیلی چیزهای دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2024/01/14/liverpool-price-tag-exceptional-player/ منبع: