قلعه نویی: به موقع گل زدیم اما راضی نیستم


سرویس خبر شماره: 1994527
24 ژانویه 1402 در 11:58 ب.ظ.
4.8K امتیاز خبر|

11نقطه نظر

من به این تیم امید زیادی دارم.

سرمربی تیم ملی ایران معتقد است که می توانستند عملکرد بهتری مقابل فلسطین داشته باشند.

قلعه نویی: به موقع گل زدیم اما راضی نیستم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلانوی پس از موفقیت تیمش در مرحله نخست جام ملت های آسیا و برتری چهار گل مقابل فلسطین، با چهره ای شاد در سالن کنفرانس ورزشگاه شهر آموزش و پرورش حاضر شد و گفتگوی خود را آغاز کرد. مانند این: اولین مسابقه مسابقات دشوار است. از کیفیت بازی راضی نیستم، اما از نتیجه بازی راضی هستم.

ما خوش شانس بودیم و زود به گل رسیدیم
وی به عملکرد حریف خود در این دیدار پرداخت و افزود: تیم فلسطین بسیار خوب بود اما در دقیقه اول شانس گلزنی داشتیم اما اگر زمان می گذشت شاید شرایط برای ما سخت می شد. همین که با این نتیجه بازی را بردیم خدا را شکر می کنیم و از بازیکنان هم راضی هستیم اما امیدواریم در بازی بعدی کیفیت بهتری از خود نشان دهیم.

خوشبختی فقط تا فردا
قلعه نویی یادآور شد: تا فردا باید خوشحال باشیم اما پس از آن باید به دیدار هنگ کنگ فکر کنیم. در این تورنمنت هیچ تیمی ضعیف نیست و با وجود احترام حریفان هر مسابقه را فینال می دانیم.

از حمایت طرفداران شگفت زده شد
حضور پررنگ تماشاگران دو تیم در ورزشگاه مورد توجه قلانوی قرار گرفت و سرمربی تیم ملی ایران گفت: خوشحالیم که در این دیدار از هواداران فلسطینی و ایرانی استقبال خوبی شد. به خصوص از طرف هواداران ما که در طول مسابقه به خوبی از تیم حمایت کردند و انرژی زیادی به تیم دادند.

پیش از بازی ایران و فلسطین، برخی از باشگاه های لیگ برتری پیامی برای موفقیت شاگردان قلانوی ارسال کردند که شامل تقدیر از وی بود و گفتند: بسیاری از باشگاه ها قبل از بازی برای تیم ملی پیام فرستادند و برای آنها آرزوی موفقیت کردند که از این بابت بسیار سپاسگزارم. این نشان می دهد که همه می خواهند تیم ملی نتیجه بگیرد. امیدواریم بازی به بازی با کیفیت بهتری به نمایش بگذاریم و نتایج خوبی بگیریم و به این تیم امید زیادی دارم.

مجله اخبار فوتبال داخلی