لیورپول تابستان امسال دستمزدهای قابل توجهی تیاگو را کاهش می دهد – اما هواداران از آنچه می توانسته باشد ناراحت هستند – باشگاه لیورپول

پس از چهار سال حضور در این باشگاه، تیاگو قرار است در تابستان و پس از پایان قراردادش به کار خود ادامه دهد و فضای دستمزدی را آزاد کند، اما هواداران را بر آنچه که می‌توانست بود متمرکز کرد.

این بازیکن اسپانیایی از بایرن مونیخ به هیجان آمد و کسانی که در آنفیلد حضور داشتند به سرعت در مورد احتمالاتی که کیفیت او به تیم یورگن کلوپ تزریق می شود فکر کردند.

ما لحظاتی را از تیاگو دیده‌ایم که توانایی فنی خارق‌العاده‌اش را نشان داد و به تیم کمک کرد تا غیرقابل پیش‌بینی‌تر شود، اما مصدومیت تاثیر ماندگاری را از او سلب کرده است.

این بازیکن 33 ساله در حال حاضر به دلیل مصدومیت همسترینگ از میادین دور است و دیگر در این فصل حضور نخواهد داشت و تنها حضورش را در این فصل به عنوان یک بازیکن کوتاه از روی نیمکت آرسنال باقی می گذارد.

طبق گزارش اتلتیک، قرارداد او تابستان امسال به پایان می رسد و او باید جدا شود، که طبق گفته اتلتیک، تا 250000 پوند از صورتحساب دستمزد لیورپول در تابستان آزاد می شود.

لیورپول، انگلیس - یکشنبه، 9 آوریل 2023: تیاگو آلکانترا، بازیکن لیورپول، گل تساوی تیمش را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و آرسنال در آنفیلد جشن می گیرد.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

تیاگو یکی از پردرآمدترین افراد در آنفیلد است و دستمزدهای او مجدداً روی خریدهای تابستانی سرمایه گذاری خواهد شد و انتظار می رود لیورپول به دنبال یک بازیکن مدافع میانی و پهن باشد.

خروج شماره 6 تلخ خواهد بود، با تیاگو بازیکنی که همه ما ناامیدانه امیدوار بودیم او را بیشتر ببینیم.


واقعاً مایه شرمساری است که طی چهار سال گذشته نتوانستیم برای مدت طولانی از تیاگو لذت ببریم، بازیکنی مجلل که مصدومیت های بسیار بدشانسی داشته و دوران حرفه ای خود را با 98 بازی به پایان خواهد رساند.

ادعا شده است که تیاگو در تابستان امسال منتظر پیشنهادهایی از خاورمیانه است و عربستان سعودی و قطر به عنوان مقصدهای احتمالی گمانه زنی می شوند.

او اخیراً در آنفیلد برای حضور در پیروزی مقابل تاتنهام دیده شد و برای خداحافظی خود در روز پایانی مقابل وولوز حضور خواهد داشت، اگرچه ممکن است یورگن کلوپ جدایی او را تحت الشعاع قرار دهد.



https://www.thisisanfield.com/2024/05/liverpool-to-cut-sizeable-thiago-wages-this-summer-but-fans-rue-what-couldve-been/ منبع: