لیورپول جزئیات مراسم خداحافظی ویژه یورگن کلوپ را تایید کرد

باشگاه لیورپول جزئیات مراسم خداحافظی ویژه یورگن کلوپ را برای جشن گرفتن دوران باشکوه خود به عنوان سرمربی این باشگاه اعلام کرد.

این بازیکن 56 ساله تنها دو بازی دیگر را قبل از پایان دوران حضورش در قرمزها در اختیار دارد و هواداران پس از بازی یکشنبه هفته مقابل وولوز در آنفیلد یک فرصت دیگر برای نشان دادن قدردانی از او خواهند داشت.

بعدازظهر سه‌شنبه، در سایت liverpoolfc.com تأیید شد که “یک عصر با یورگن کلوپ و مهمانان ویژه” در M&S Bank Arena در روز سه‌شنبه 28 مه برگزار می‌شود و درها از ساعت 6:30 بعد از ظهر برای شروع ساعت 8 بعد از ظهر باز می‌شوند.

جان بیشاپ، طرفدار مادام العمر لیورپول، MC برای این رویداد خواهد بود که دوران مدیریتی آلمانی را جشن می گیرد، در حالی که موسیقی از گروه های مرسی ساید مانند Lightning Seeds و The Zutons و یک پرسش و پاسخ زنده با کلوپ توسط پیتر مک داوال از LFCTV پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تماس برقرار شد: لیورپول می‌تواند در تابستان تنها با 17 میلیون پوند، شیطان سرعت را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: “اگر من او را ببینم …” – هافبک سابق لیورپول قصد دارد در صورت ملاقات حضوری با کلوپ یک کار انجام دهد.

هفته گذشته پس از اصرار کلوپ مبنی بر اینکه نمی‌خواهد سوژه یک جشن عمومی باشد، برنامه‌های رژه در شهر لغو شد، و هیچ جامی برای اضافه کردن به جام کارابائو که در این فصل به دست آوردیم، لغو شد، اما حداقل وجود دارد. اکنون نوعی رویداد پس از فصل برای خداحافظی با سرمربی خواهد بود.

بدیهی است که ما ترجیح می‌دهیم قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در لیگ اروپا را ببینیم تا دوران تصدی این بازیکن 56 ساله را ببینیم، اما این کشتی‌ها حرکت کرده‌اند و بقیه این ماه زمان پشیمانی نیست.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

اکنون که فوتبال لیگ قهرمانان اروپا – که بسیاری از هواداران قرمزها در شروع رقابت‌ها از آن استفاده می‌کردند – پس از تضمین امنیت، دو بازی آخر ما زیر نظر مربی آلمانی باید به عنوان دو فرصت دیگر در نظر گرفته شود تا قدردانی خود را برای همه کارهایی که او انجام داده است، نشان دهیم. این باشگاه

شب خداحافظی کلوپ در 28 مه وعده می دهد که یک جشن مناسب برای ارسال شادی به او باشد، و این درست است که طرفداران فعالانه در جلسه پرسش و پاسخ شرکت کنند.

شاید این جشنی نبود که در اوج ماه فوریه متصور بودیم، اما مناسب است که این مرد بزرگ بتواند با شبی تعظیم کند که مطمئناً خنده های زیادی را برانگیخته و سرگرمی های فوق العاده ای را ارائه می دهد.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/09/klopp-liverpool-special-farewell-event/ منبع: