لیورپول همچنان منتظر پروژه خارج از زمین است که یورگن کلوپ تایید کرده است

لیورپول ممکن است با توجه به یک فعالیت خارج از زمین که مجوز یورگن کلوپ را دریافت کرد، با درجه ای از شرمساری مواجه شود.

همانطور که توسط The Athletic گزارش شده است، با وجود اینکه انتظار می رود هنگام اعلام این پروژه در زمستان، یک جنگ مناقصه وجود داشته باشد، مستندی که فصل آخر آلمانی سرمربی قرمزها را نشان می دهد، هنوز توسط یک سرویس پخش انتخاب نشده است.

پیش‌بینی می‌شد که درآمد هشت رقمی برای باشگاه ایجاد کند، و دیزنی پلاس به عنوان پیشتازان اولیه برای گرفتن حقوق استریم در نظر گرفته می‌شد، اما با وجود شروع فیلمبرداری در دسامبر، هنوز هیچ چیز مشخصی در این زمینه محقق نشده است.

کلوپ پس از مشورت با بیلی هوگان، مدیرعامل لیورپول، که توسط درو کریسپ، معاون ارشد دیجیتال باشگاه، حضور داشت، تایید خود را برای این مستند اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: لیورپول آماده است تا برای 23 سال “فرهنگی” که هنوز زیر نظر سرمربی فعلی خود بازی نکرده است حرکت کند.

بیشتر بخوانید: بازیکن لیورپول می تواند پس از جلوگیری از خروج کلوپ در سال 2023 برای انتقال تابستانی تلاش کند – و این صلاح نیست

اگر لیورپول پیش‌بینی می‌کرد که یک جنگ مناقصه برای فیلمبرداری مستند رخ دهد، اما هنوز کسی را پیدا نکرده بود که حقوقش را تضمین کند، ممکن است روسای آنفیلد کمی سرخ‌تر شوند.

اتلتیک گزارش داد که فیلمسازان حتی پس از پیروزی در فینال جام کارابائو به رختکن قرمزها هم دسترسی پیدا کردند، فیلمی که به دلیل اصرار قبلی کلوپ مبنی بر اینکه چنین پناهگاه درونی غیرمجاز است، از دریافت آن پولی نکرده بودند.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

بنابراین اگر فیلم مستند توسط پلتفرم‌های استریم ناخواسته باقی بماند، تماشای آن نماهایی که برای عموم پخش می‌شوند، برای گروه فیلم‌برداری ضربه‌ای واقعی خواهد بود.

با توجه به تاریخ پیش‌بینی‌شده در ماه آگوست برای پخش سریال، هنوز فرصتی برای برخی از ارائه‌دهندگان وجود دارد و استفاده از آن جای تعجب دارد که هیچ‌کس هنوز کاتالوگ فیلم‌های پشت صحنه فصل آخر این مدیر افسانه‌ای در آنفیلد را نگرفته است.

شاید این روند بیشتر از آنچه در ابتدا پیش بینی شده بود طول بکشد، اما امیدواریم که در نهایت شاهد به دست آوردن آن باشیم. ما مطمئن هستیم که این منظره بدتر از بدنام خواهد بود بودن: لیورپول پیشنهاد سال 2012

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، کلوپ با چالشی شبیه فرگوسن روبرو می شود، آنچه ممکن است در برابر آموریم پیش بیاید و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/29/liverpool-documentary-unsigned-streaming-service/ منبع: