لیورپول پس از نتایج لیگ برتر می تواند در مقابل آرسنال تنها 1 رتبه صعود کند – لیورپول اف سی

* جدول لیگ برتر، 8 آوریل ساعت 17:15

بسیار بزرگ است اگر.

ناتینگهام، انگلستان - یکشنبه، 28 آگوست 2022: هری کین بازیکن تاتنهام پس از به ثمر رساندن گل دوم در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین ناتینگهام فارست اف سی و تاتنهام هاتسپور FC در سیتی گراوند جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

پنج تیم بالاتر از قرمزها در روز شنبه بازی کردند و چهار تیم هر سه امتیاز را به دست آوردند که باعث تحقیر لیورپول شد.

ده بازی مانده به پایان، لیورپول باید مقابل آرسنال بیانیه بدهد.

https://www.thisisanfield.com/2023/04/liverpool-can-move-up-only-1-position-vs-arsenal-after-premier-league-results/ منبع:

مردان کلوپ هنوز باید در آنفیلد با اسپرز بازی کنند و اگر لیورپول در آن مسابقه پیروز شود و شش امتیاز از دو بازی خود را بگیرد، این اختلاف هنوز به یک امتیاز کاهش می یابد.

کجا لیورپول را ترک می کند؟ هنوز در رده هشتم قرار دارند و اگر روز یکشنبه آرسنال را با اختلاف حداقل دو گل شکست دهند، تنها می توانند یک پله صعود کنند.

برد 2-1 اسپرز مقابل برایتون پر از درام بود و هر دو مربی کارت قرمز دریافت کردند، در حالی که ایوان تونی هر دو گل زد و یک پنالتی را برای برنتفورد از دست داد که نیوکاسل از پشت به پیروزی 2-1 رسید.

در پایان روز، لیورپول فقط می تواند به نتایج خود فکر کند زیرا نشان داده است که نمی تواند از بدبختی های رقبای خود حداکثر استفاده را بکند.

منچستریونایتد، نیوکاسل و تاتنهام همگی برتری خود را نسبت به قرمزها پس از پیروزی‌های اورتون، برنتفورد و برایتون افزایش دادند.

لیورپول روز یکشنبه میزبان آرسنال، صدرنشین لیگ است و وقتی در آنفیلد آغاز می شود، همچنان در رده هشتم خواهد بود و 13 امتیاز با منچستریونایتد رده چهارم فاصله دارد.

منچستریونایتد، استون ویلا، نیوکاسل و تاتنهام همگی در جدول برنده حضور داشتند، در حالی که برایتون شکست خورد.

به طور مداوم از یورگن کلوپ در مورد پیامدهای به پایان نرسیدن فصل در جمع چهار تیم برتر سوال شده است، موقعیتی که قرمزها قبل از بازی های آخر هفته با 10 امتیاز فاصله داشتند.

لیورپول آخرین دور بازی ها را در رده هشتم آغاز کرد و نمی تواند این آخر هفته بالاتر از هفتم باشد، زیرا با بازی های روز شنبه جدول یک بار دیگر تغییر کرد.

لیورپول در حال حاضر 13 امتیاز کمتر از نیوکاسل است که یک بازی کمتر انجام داده است و 10 امتیاز کمتر از تاتنهام اما با دو بازی کمتر.

با ناهماهنگی‌های قرمزها در این فصل، باشگاه‌هایی در موقعیت‌های قوی‌تری برای حمله دیرهنگام قرار دارند – کمتر از همه برایتون که سه امتیاز جلوتر است و در پایان آخر هفته یک بازی مقابل لیورپول در اختیار دارد.